Bilmek istediğin her şeye ulaş

Adem Şahin, 

Bayan Kuaförü

ilim deryasından ilim ettim talep dediler ilim sondadır önce edep önce edep

Nisan 2016

Adem Şahin bu yanıtı beğendi:

Evren bilinçli mi hareket ediyor yoksa kaosla mı?

Fizik kurallarına uygun olarak bilinçlidir ama fizikte status quo yani düzensizliğin düzeni durumuda vardır
Nisan 2016

Adem Şahin yeni bir  soru  sordu.

Nisan 2016

Adem ŞahinTurgay Coşkun kişisini takip etmeye başladı

Turgay Coşkun, Öğretmen, @turgaycoskun

Okumak, yazmak ve araştırmak vazgeçilmezlerimdendir.

Nisan 2016

Adem ŞahinNehir Kaya kişisini takip etmeye başladı

Nehir Kaya, Öğrenci, @nehirkaya

Nisan 2016

Adem ŞahinDemet Yakut kişisini takip etmeye başladı

Demet Yakut, Hemşirelik Bölümü Öğrencisi, @demetyakut

Sahip olamadıklarının peşine kaç kez takıldı düşüncen ?

Nisan 2016

Adem ŞahinSerhat Ergüven kişisini takip etmeye başladı

Serhat Ergüven, Fizik Mühendisi, @serguven

Hacetepe Üniversitesi mezunu(1980) Siemens Türkiye Lab. Md.(1989-2013)

Nisan 2016

Adem ŞahinCahit Ceylan kişisini takip etmeye başladı

Cahit Ceylan, Öğrenci, @cahitceylan

Kalpler iyiliklerle kazanılır.

Nisan 2016

Adem Şahin yeni bir  soru  sordu.

Nisan 2016

Adem Şahin bir yanıta alt yorum yaptı

hayvanlarda canlı.
Tabiki parçasıdır ve evreni anlamaya çalışır çünkü canlıdır.
Ocak 2016

Adem Şahin yeni bir  soru  sordu.

Aralık 2015

Adem Şahin bir yanıta alt yorum yaptı

evet ama canlılılar içinde sadece insanlar evreni anlamaya çalışıyo bu özelliğin sadece insanlarda olması diğer canlı ve evreni oluşturan cansız maddelerde olmamasının bi mantığı varmıdır varsa nedir bi görüşünüz varmı
Tabiki parçasıdır ve evreni anlamaya çalışır çünkü canlıdır.
Aralık 2015

Adem Şahin bu yanıtı beğendi:

Recep Tayyip Erdoğan'ın, 2010 referandumu da dahil girdiği bütün seçimleri kazanmış olmasını neye bağlıyorsunuz?

sadece kendini akıllı zanneden atatürkçü zanneden insanlara gülüyorum.ülkemin büyük bir çoğunluğu bu hükümeti iktidar yapıyor ama nedense biz dinimizi kullanan bu adamı seçecek kadar salak oluyorz 1 çuval kömüre tav oluyoruz bizler akıllı değiliz öyle mi?hep halk istismar ediliyor ve inanıyor cahilce oylemi?ulan cumhuriyetin adını kullanıp 85 yıldır rekor derecede bu ulkeyi özelleştiren partiye laf yok?ataturkun adını anmaktan başka bi bok bilmeyenlere laf yok?bütün suçu ezici bi güçle iktidar olmuş bi partiye inanıp oy veren analarımızın türbanına atacak kadar cahilleşebiliyorsunuz.kömürmüş,özelleştirmeymiş bırakın bu ucuz sokak siyasetini.tek akıllıyı kendiniz sanmaktan bizi de duyguları istismar edilmiş zavallı halk sanmaktan vazgeçin artık.yoksa gittikçe artan bu oy oranları karşısında sinirden akıl hastanelerine düşersiniz.kaybetmeyi öğrenin artık çoğunluğu akılsızlıkla suçlamaktan vazgeçin.siyaset sizin zannettiğiniz kadar ucuz değil merak etmeyin
Aralık 2015

Adem Şahin bu yanıtı beğendi:

Çok şey bilmek, öğrenmek insana huzur verir mi?

Kesinlikle hayır... Hep bilmek istermi kesinlikle evet. . .
Kasım 2015

Adem Şahin yeni bir  soru  sordu.

Kasım 2015

Adem Şahin bu yanıtı beğendi:

Bayanlar arasındaki giyim çeşitliliğinin nedeni nedir?

Kadınların çok renkli dünyaları vardır. Herşeyi en ince ayrıntısına kadar didik didik etmeyi, dile getirmeyi severler. Ayrıntılara çok dikkat ederler. Hepsinin bu şekilde ayrıntılarla uğraştığını düşünün ve ardından ortaya çıkacak zenginliği düşünün. Dolayısıyla bunu yakalayan giyimciler o kadar çok çeşit ortaya koyarlar ki. Hiç biride boşa gitmez. Muhakkak bir alıcısı ve beğenen bir bayan olur. Çeşitlilik bence bundan olsa gerek.
Kasım 2015

Adem Şahin bir yanıt verdi.

Bayanlar arasındaki giyim çeşitliliğinin nedeni nedir?

Karakter ve zevk meselesi diye düşünüyorum.
Eylül 2015

Adem Şahin yeni bir  soru  sordu.

Eylül 2015

Adem Şahin bu yanıtı beğendi:

Tanrı var mıdır? Neden?

Simdi bazi insanlar icindeki kibirden dolayi bir yaraticiya inanmaz ve kendini gayba inan bir kesimden daha zeki ve üstün görürler. Simdi kendi elinden size bir misal veriyim, cogunuzun taptigi bilimin cevap bulamadigi bir misal. Ellerin anarahminde olusurken o eller bür tümdür yani parmak felan yok. ondan sonra parmaklarin arasindaki hücreler kendini öldürür ve parmak olusur. Bunu neden ve nasil yaptigi bilinmiyor. Sonucda bi bir akil isidir ve bir hücrede bu aklin olmasi biraz tuaf degil mi? Yoksa ona bu emri veren bir ilah mi var? Yoksa tesadüf mü? Hangisi daha mantikli?
Daha Fazla

İlgilendiği KonularTümü

Fiziksel Özellikler

20 Kişi   10 Soru

Kadınlar

931 Kişi   356 Soru

Fizik

277 Kişi   261 Soru

Tarih

115 Kişi   148 Soru

Felsefe

1849 Kişi   496 Soru

Toplum

104 Kişi   105 Soru

Küresel Kriz

24 Kişi   7 Soru

Dinler

1053 Kişi   327 Soru

Ahlak

14 Kişi   17 Soru

Matematik

674 Kişi   159 Soru

Siyaset (Türkiye)

1423 Kişi   470 Soru

Ateizm

102 Kişi   45 Soru

Dünya Medeniyetleri

2 Kişi   3 Soru

Çağdaşlık

3 Kişi   0 Soru

Medeniyetler

2 Kişi   7 Soru

Yerli Film

218 Kişi   52 Soru

Hayatın Amacı

48 Kişi   22 Soru

Korku

46 Kişi   34 Soru

Hayat

55 Kişi   62 Soru

Gerçek Aşk

17 Kişi   8 Soru

Atasözleri

88 Kişi   30 Soru

Spor

87 Kişi   139 Soru

Kadın Erkek İlişkileri

2088 Kişi   586 Soru

Bilmece

6 Kişi   5 Soru

İnsan Davranışları

3601 Kişi   955 Soru

Hayal Gücü

877 Kişi   42 Soru

Duyusal Analiz

4 Kişi   5 Soru

Mantık

53 Kişi   24 Soru

Hayatın Anlamı

489 Kişi   47 Soru

Ahlak Felsefesi

235 Kişi   49 Soru