Bilmek istediğin her şeye ulaş

Aslı Sak, 

Reklamcı

Reklamcı Aslı Sak inploid.com'da 0 soru sordu, 40 soru yanıtladı ve 24 takipçisi var.

Nisan 2015

Aslı Sak bir yanıta alt yorum yaptı

Okdr soru cvp gelioki yeni gördüm. Çok pardon. Artık çok geç deilse mail yada msj şeklinde ilerleyelim
Cinsiyet kimliğinin tüketicinin satın alma davranislari üzerindeki etkisini araştırmalisin. Bununla ilgili bi makale okumuştum. Bulamazsan sana gönderebilirim. Kadın erkek olarak deil kadinsilik yada erkeksilik olarak ayrılır aslında. Çünkü bu durum satın aldığın ürüne etki ediyor feminenlik ve maskülenlik dediğimiz ayrım yani. Cinsiyet farklılıklarinda ise sosyo ekonomik statu kültürel seviye gelir seviyesi yaş grubu gibi birçok ayrım var. Bunlara ses grubu gbi isimler verilmiş hedef kitle analizi yapılıyor yani. Bu konu bayagi uzun ve derin aslında :) daha da geniş detay istersen yaz bana yardmci olmaya çalışayım. Sevgiler.
Nisan 2015

Aslı Sak bir yanıt verdi.

Sosyal ağ sitelerini PHP ile yapmak şart mıdır? Neden herkes PHP kulanıyor?

Asp php ne fark eder yrn başka bişi çıkar aynı şey çok tartışılıp biktiran bi konu. Algoritma aynı algoritma kafa aynı suan o yaygın. Piyasadan onu silecek bişe cikmadikca da böle olur die düşünüyorum. Tabi uzmanlara sormak lazım. Ben biraz uzagim konuya.
Nisan 2015

Aslı Sak bir yanıt verdi.

İnternet üzerinde işletmeler hakkında yapılan olumsuz yorumlara karşı bir yaptırım uygulanabilir mi?

Şu an yok. Sadece şirket dava açabilir ama nasıl yetişecek? Ama Bence olmalı. İspatlanabilir ve bir kamu kurumuna kanıtlarla şikayet yapılmamış olanlar yazılamamalı. Rakip bile yazıyor olabilir yeni düzenleme şart bence.
Mart 2015

Aslı Sak bir yanıt verdi.

Bu Tarz Benim programındaki sunucuların (malum 2 tane aynı yarışmadan var) kızların kavgasını daha da alevlendirmesi hakkında ne düşünüyorsunuz?

Halk bayılıyor kavga gürültüye. İnsan insana laf soksun zevk alıyor. İnsanlıktan çıktık. O programlar bile insanı insana düşman etmeye programlı. Ve hepsi bilerek yapılan şeyler. İzleyenlere üzülüyorum.
Mart 2015

Aslı Sak bir yanıt verdi.

Mart 2015

Aslı Sak bir yanıt verdi.

Yeni bir sosyal paylaşım sitesini nasıl insan hayatına sokabiliriz? Yani insanların giriş yapmayı kendilerine alışkanlık haline getirmesini nasıl sağlayabiliriz?

İnsanlara bi baksana. Hayatlarını sergilemekten hoslaniyorLar. Onlara snapchat gibi örneğin hem eğlenceleri hem de kendilerini gosterecekleri bişey vermek farz oldu. Ama özel de olsun istiyorlar biyandan. O neden le silinebilir snapchat tuttu. Sosyal paylaşımda kararlıyım diyorsan bu taraflarından bak derim.
Mart 2015

Aslı Sak bir yanıt verdi.

Reklamların insanlar üzerindeki psikolojik etkisini ölçümlemek için hangi parametrelere bakmalıyım?

Cinsiyet kimliğinin tüketicinin satın alma davranislari üzerindeki etkisini araştırmalisin. Bununla ilgili bi makale okumuştum. Bulamazsan sana gönderebilirim. Kadın erkek olarak deil kadinsilik yada erkeksilik olarak ayrılır aslında. Çünkü bu durum satın aldığın ürüne etki ediyor feminenlik ve maskülenlik dediğimiz ayrım yani. Cinsiyet farklılıklarinda ise sosyo ekonomik statu kültürel seviye gelir seviyesi yaş grubu gibi birçok ayrım var. Bunlara ses grubu gbi isimler verilmiş hedef kitle analizi yapılıyor yani. Bu konu bayagi uzun ve derin aslında :) daha da geniş detay istersen yaz bana yardmci olmaya çalışayım. Sevgiler.
Ocak 2015

Aslı Sak bir yanıt verdi.

Bir şehirde yapılacak 100 şey tarzında, insanların girip madde madde yazabileceği ve oylayabilecekleri bir web sayfası ilginizi çeker miydi?

Ben olsam güzel bir sistem geliştirir ve bir web sitesiyle anlaşırdım. Mesela sözcü gazetesinde spor haberine tıkladığında AMKSPOR sayfasına gönderilmek gibi.
Seyahat sayfaları var haber sitelerinin. Oralar zorlanabilir.
Ocak 2015

Aslı Sak bir yanıt verdi.

Sosyal medyada yazılan metnin büyük harflerle yazılması sizin için de bağırmak anlamına mı gelir? Hayırsa ne anlama gelir?

Açıkçası umurumda değil. Ben küçük harfle de bağırabiliyorsam pek de düşünemicem ne anlatmaya çalışıyor diye. Gereksiz detaylar bence.
Ocak 2015

Aslı Sak bir yanıt verdi.

Game of Thrones, HIMYM, Friends, Seinfeld, Dexter, Breaking Bad bitti. Yabancı dizi olarak önerileriniz nelerdir?

Öncelikle reklamcı olarak kesinlikle Mad Men tavsiye ediyorum.
Sonra şu şekilde;
  • House of cards
  • Lost
  • Fringe
  • Oz
  • Prison Break
  • Friends
  • Dexter
  • The sopranos
  • The walking dead
  • Mozart in the jungle
  • Sherlock holmes
  • Persons of interest
  • Sons of Anarchy
Çalışıyorsan 1 yılda anca biter bunca dizi zaten.
iyi seyirler :)
Ocak 2015

Aslı Sak bir yanıt verdi.

Ocak 2015

Aslı Sak bir yanıt verdi.

Sosyal medya denildiğinde aklınıza ilk Facebook mu geliyor?

Hayır. Kullanım yoğunluğumuz bile kalmadı. Bu iş yonjadan nasıl bu hale geldi anlayamıorm komiğiz :)
Ocak 2015

Aslı Sak bir yanıt verdi.

Linkedin'i diğer sosyal platformlardan ayıran özellikleri nelerdir? Nasıl daha etkin kullanılır?

Linkedin bir sosyal platform değildir. Kurumsal sosyal bir platformdur. Herkesin edebiyle takıldığı. Cv oluşturduğu.. İş hayatı üzerine paylaşımlar yaptığı iş-eleman aranan son derece güzel bir platform. Başka amaç için istesen de kullanamazsın. Beyaz yakalılarla paylaşım da var tabii reklamcı gözüyle bu.
Ocak 2015

Aslı Sak bir yanıt verdi.

Yandaş gazeteciler neden işten atıldı?

Çıkar çatışması. Ve ya danışıklı dövüş.
Ocak 2015

Aslı Sak bir yanıt verdi.

Televizyon programlarının arşivlerini nereden bulabilirim?

Bunun için web siteleri mevcut. Tarih kanal -program nedir?
Ocak 2015

Aslı Sak bir yanıt verdi.

Bildiğiniz üzere ara sıra karşımıza Türkiye'nin Facebook'u sıfatıyla Türk Sosyal Ağlar çıkıyor. Bu girişimler sizce ne kadar mantıklı? Yani Facebook varken niçin böyle projelere birileri girişiyor?

Facebook un yapamadığı bir tür üretirsem hayali. Yani Facebook vardı ozmn twitter instagram nie çıktı? Keşke yaratıcı bişey olsa da biz ülke olarak dünyadaki kullanıcıların datasına sahip olabilsek.
Daha Fazla