Bilmek istediğin her şeye ulaş

Yabancı dizileri izleyebildiğimiz sitelerin çoğu kapatıldı. Halen açık olan bildiğiniz ve önerebileceğiniz site var mı?

Dizimag' den izleyebilirsin ben dizilerimi oradan izliyorum gayet güzel . partlı ya da bütün izliyorsun güzel yanı dizide çalan şarkıları bulabiliyorsun
  • Paylaş
dizies.com kendi sitem arkadaşlar gezip görebilirsiniz rahatsız olmamanız için reklamlar yok :) önerileriniz varsa alabilirim
  • Paylaş
dizibox.net/ bir çok çevirmen bu sitede çalışıyor
  • Paylaş
  • Dizi-mag.com: Dizi bolluğu ve güncelliğiyle en iyisi o farkı göreceksin. Her bölümün 2-3 alternatifi yüksek-düşük çözünürlük seçeneği, partlı,tek part sistemi var. İstediğin her dizi vardır.
  • Yabancidiziizle.com: Bu da çok iyidir baya alternatifli falan.
Başka da yok torrent falan indirebilirsin.Olan sitelerde de belli başlı diziler var,olanlarında videoları bozuk .
  • Paylaş

dizi-mag.com Deneyebilirsin.

  • Paylaş
Yabancidiziizle1.com
  • Paylaş
1

dass, harika-dizi.net

Ben hep harikadizi4.com dan izliyorum. Arşivi çok geniş tavsiye ederim arkadaşlar.
  • Paylaş
Google'a şu şekilde sormalısınız : D--> > > Follow the series of films with TR or Turkish subtitles. : D hahaha buradan cevaap bir kaç güne gelir. Ve o dakikaya da dizinin diğer bölümü yayınlanır geri kalırsınız : D
(Geri geldim... Bütün arkadaşlar gibi saçma sorular yazıp saçma sorulara ceevap vereceğim.) : D Saygılar. . .
  • Paylaş
1

Mehmet Gündüz, Aslında bunu " Follow the series of films with Turkish subtitles." gerçek anlamda söylemiştim. Şakayla karışık bu arada DNS lerinizide TR dnslerinden çıkartırsanız Daha iyi sonuç alırsınız . Örneğin google DNS i kullanılabilir 8.8.8.8 ve 4.4.4.4 birisi de durmuş bana -1 vermiş git arat bi bakalım ne çıkıyor karşına...

Sonraki Soru
HESAP OLUŞTUR

İstatistikler

1517 Görüntülenme15 Takipçi10 Yanıt