Bilmek istediğin her şeye ulaş

Acemi Şoför

Formatting of continuation data will be changing soon. To continue using the current formatting, use the 'rawcontinue' parameter. To begin using the new format, pass an empty string for 'continue' in the initial query.

Aralık 2015

Gökhan Biçer, bir soruya yanıt verdi.

Araba sürmek kolay ve etkili biçimde nasıl bir yöntemle öğrenilir?

Bir otomobil, ehil ve sabırlı bir eğitmen ve boş bir arazi lazım. Önce eğitmeniniz (bu kişi bir yakınınız da olabilir) sürücü koltuğuna oturur ve hareketlerini size sırasıyla göstererek otomobili kaldırır, yol aldırır, durdurur. Sıra size gelince, başarana ve başarı yolunda ilerledikçe defalarca bunları yapacaksınız. Merak etmeyin, otomobil yol aldıkça bu iş hoşunuza gidecek.
Eylül 2014

Güneş Banu Kocatepe  yeni bir  gönderide  bulundu.

ŞOFÖR NEBAHAT

Sabah kuruldum arabama, bir hava bir süs bir püs sorma gitsin. Açtım güzel bir kanal daha doğrusu açmaya çalıştım, yaklaşık beş dakika kanalı tunning yapmaya çalıştım. Neyse hiç bir şey keyfimi bozamaz. Tunning lütfen yani...

Beş sene arabasız kalmış biri olarak, şükretmek lazım. Nazar boncuğumda takılı, varı da biliriz, yoku da edalarıyle, jeep satmış olmanın dayanılmaz ağırlığıyla, düştüm yollara.

Aman keyifler gıcır, benzini de dün almışım, stres yapmaya gerek yok.

Kemerler bağlansın, yolculuk başlasın efendim dedim.

Yok öyle anlatıklarımdan uzuuuuun yola gidiyorum sanmayın, Tuzlaya, Kartaldan-Tuzlaya afedersiniz.Toplasan yirmi dakika.

Şöför Nebahat yok karşınızda. O sadece beyaz perde de olur tamam mı?

Nebahat gibi Eşarp yok ama, gözlükler bin beşyüz.

Sabah esinliğiyle gidelim, açıyım penceremi, saçları savura savura gideyim düşüncesindeyken ben, o da ne, !!! Arabanın camı açılmıyor.

Tamam sinirlenmeyeceğim çekeceğim kenara, mutlaka bir klik nokta vardır. Marka arabaya biniyorum kardeşim, boru değil. İkinci el ama olsunnnn. Vın vınnnnnn

Erkek muhabbetine döndürmeyeceğim, ironi yapıyorum, biraz gülelim işte.

Kesin çocuk kilididir dedim ama, yok kardeşim açılmıyor, tam on dakika cebelleştikten sonra pes ettim. Klimayla yola devam. Ama arada vazgeçmeden elimde camda, sağolsun Tuzlaya 500 mt kala açıldı. Allah razı olsun. Ya hiç açılmasaydı.

503

Aman bunlara mı moralim bozulacak kardeşim, derken; elim siliceklere değdi, göyya otomatikti bu amcam, yağmurun tanesi değerken cama bunlar bir başlıyor foştura foştura, aman ne mucize. Ben artık neresine bastıysam işin tuhafı durmuyoda vicdansız. Çek kenara Banu, işi hallet.Arkamdakilerde daaaaaaaaaaat lamasa olmaz, hayret bişi. Bir durun pe kardeşim, yağmursuz günde sileceklemi gidiyim.

Kanal tamam, pencere açıldı açılacak, silecekler durdu.Vira Bismillah.

Bu arda 89 dan beri ehliyetim, acemi muamelesi yapılmasın okurken, çok rica edeceğim.

Ohhh ne gidebildim ne kalabildim çalıyor, keyifler gıcır her şeye rağmen, yanda bir artiz var, kesik atıyor sağolsun, hayır şimdi basıcamda olmayacak yanii. Altındaki araca bakmadan tövbe tövbe (burada hava atıyorum farkındaysanız).

Böyle havalı gide dursun şöförünüz o ne be, arabadan yemin ederim, dar dar darrrrrrrrrrr minübüs sesi çıkıyor. Mercedesten ( afedersiniz reklam oldu) yemin ederim. Bırak kaç.

Hafif fren kesiyorum daha çok, gaza basıyorum sakinliyor. Herkes ama herkes bana bakıyor. Suratımın ifadesi hakkında fikrim yok, ziyadesiyle şoktayım. Hava compressor yalan oldu.

Başladım konuşmaya, hadi canım, hadi güzelim, rezil etme beni, sen şöylesin sen böylesin yok anam şımardı karı, dar darrrrr darrr, birde sallanma, sarsılma rezalet.

İkinci el olsan da senin adın var, hadi kız, yapma şu sesi, bak herkes bize bakıyor.

Valla inip kaçıcam şimdi derken, kız sakinlemeden, sarsıla sarsıla Tuzla’ya geldik.

Artık dönüşü bilemem ama onun arabası var şarkısına şu anda uyuz olmaktayım.

Nazar bocuğunuda hak etmiyo bu terbiyesizzz.

Yolunuz açık olsun sevgiyle... .

G.Banu KOCATEPE
Eylül 2014
Mart 2014

Şaman, bir soruya yanıt verdi.

Araba sürmek kolay ve etkili biçimde nasıl bir yöntemle öğrenilir?

Bence bir sürücü kursuna gidin ve sabırlı, profesyönel bir hocayla çalışın. 5-10 saat sonra hala süremiyorsanız, bırakın sizi eşiniz, taksi, dolmuş, metro, otobüs gibi araçlar istediğiniz yere götürsün.
Şubat 2012

Ertuğrul Bektaş, bir soruya yanıt verdi.

Ehliyeti olduğu halde araba kullanamayanlar neler yapabilir?

Öncelikle arabayı "erkekler gibi basit düşünerek" kullanmayı deneyin... :)
bayan tarzı detaycı olursanız zor olur....

4- 6 saatlik özel direksiyon dersi veren kurslara başvurun, size yukarıdaki cümleyi söylerler :)))

17 kişi

Konunun Takipçileri

Alt Konu Başlıkları

Henüz bu konu başlığı ile ilgili konular bulunmuyor.