Bilmek istediğin her şeye ulaş

Dragons' Den Türkiye

Türkiye

Dragons' Den (Türkçe:Ejderlerin Mağarası) Japonya kökenli formatına Sony ve kısmen Microsoft'un sahip olduğu risk sermayesi konulu televizyon programı. Programa katılıp fikirlerini açıklayan girişimler Ejderha denilen iş uzmanları tarafından yaratılan finansmanla güvenceye alınmayı hedeflerler.Yarışmacılar genellikle ürün tasarımcıları ya da potansiyel olarak çok karlı uygulanabilir iş fikri olan hizmet sağlayıcılarıdır fakat fon ve yönetim eksiklikleri vardır. Her birinin kendine has iş sahası olan, kendilerine ejderha adını veren beş zengin iş adamı bu ürünleri ve fikirleri değerlendirmektedir.

Aralık 2014

Mustafa Karaçal, bir soruya yanıt verdi.

Dragons Den Türkiye'ye katılsanız yatırımcılara nasıl bir iş fikri teklif ederdiniz?

250 bin $ yatırım yapıp 1 yılda bunu geri alabilecekleri bir iş fikrim var ilk kez başuuru yapıcam ve bu fikri direk yatırımcının kendisine anlatabilirim ancak çünkü türkiye de ilk kez yapılacak ve çığır açacak bir iş 05327412893 ciddi yatırımcılar arasın
Ocak 2014

Cemal Tekin, bir soruya yanıt verdi.

"Dragons Den Türkiye" hakkında ne düşünüyorsunuz?

İlk başta ön yargılı davransam da gerçekten ejderlerin akıllı adamlar olduklarına kanaat ettim. Çok hedef sorular sorup insanları terletiyorlar. Karşısındaki insanı dikkatlice dinliyorlar tabi her işe hakim olamazlar yaşlarının verdiği pratiklikten uzaklar biraz hantallar yani ancak gayet tecrübeli yaklaşıyorlar. Tabi sabırlı olduklarını düşünüyorum öyle projeler geldi ki önlerine, adamlar gıkını bile çıkarmadı ben olsam bas git böyle projemi olur diye gönderirdim. Elin bilmem nerelisi atomu parçalıyor bizimkisi iki tahta çakıp gelmiş proje diye : D Ejderlere gelince çok aç gözlüler. Yahu adam orda bi proje getiriyor uğraşmış az bi hisse alıp hayrına versene yatırımını, parayı mezaramı götürcen. insan kazan önce insan paradan çok, bunlar napıyo 10 gayma veririm %90 nını alırım mantığı : D gözün doysun Ejder gözün. Ağzınızdaki ateşle yaktınız girişimcieri...
Kasım 2012

Mücahit Avcı, bir soruya yanıt verdi.

inploid'e destek veren ejderler üye midirler ve buraya zaman ayırmakta mıdırlar?

siz bir şirket kursanız şirkette çalışmaz mısınız?

Mart 2012

Nedim Barut, bir soruya yanıt verdi.

inploid yapımcılarının Dragons Den'deki yatırımcılardan destek istemesi ne peki? Çok mu zor kendi başına iş yapmak?

Böyle bir soruyu olsa olsa girişimcilikle uzaktan yakından ilgisi olmayan, bu işlerden de hiç anlamayan biri sorar. Bilmiyorsun, düzgün bir tarzda soru sor en azından..
Mart 2012

Şaman, bir soruya yanıt verdi.

Beş ejder aynı sahada olur mu?

Medya özürlü müsünüz yaa. 5 kişi aynı işe ortak neden olamasın???

359 kişi

Konunun Takipçileri

İlgili Konular

Ejderler

15 Kullanıcı   0 Soru   0 Yanıt