Bilmek istediğin her şeye ulaş

Düşünün ki evlerinizde yıkanmış, kurutulmuş eşya ve elbiselerinizi evinizden teslim alarak insanlara yıllardır eziyet olmuş ütüleme işlemini yapıyorum ve evinize teslim ediyorum. Sizce bu iş tutar mı? Ne gibi yeniliklere açık olur?

valla bi minibüsü ütü yapmaya uygun hale getirirsen, o mekanda işi bitirirsen tutar, yoksa çok saçma olur. zaten artık yeni nesil çamaşır makineleri işin çoğunu hallediyo... ütü eskisi kadar zor değil yani... bide tabi ütüler de artık iyi...
  • Paylaş
Bunu yapan vardı eskiden, Y.mahalle tarafında. Hala yapıyor mu bilmiyorum. Her gün gömlek değiştiren birçok erkek tanıdığım bu hizmetten yararlanıyordu.
  • Paylaş
çamaşırcılar zaten yapıyor bi tek evden alma işi yok. bu lüksü isteyen adamın zaten evinde bir amelesi vardır. o da çamaşırları götürüp ütületir yada kendi ütüler ev sahibnin umurundamı :))
  • Paylaş
çok çektirir.
  • Paylaş
Nasıl çektirir ?
  • Paylaş
bir çok kişinin yaptırmak isteyeceği bir şey. ama fiyat önemli.
  • Paylaş
arkadaşım küçük maliyetle çevrende potansiyel olarak belirlediğin kesime kendini tanıtan bir broşür yaptırıp dağıt her işin bir karşılığı vardır elbette tutar allah bol iş versin
  • Paylaş
arkadaşım bu iş tutmazsa hiç bir iş tutmaz.
  • Paylaş
Fiyat gerçekten uygun ama reklam amaçlı düşük maliyetli yenilikler lazım :)
  • Paylaş
ergun arkadaşımın unuttuğu biişi var ki o da zaman. çoğu insan ütüye zaman ayırmayı sevmiyor buna bende dahilim. kazanlı ütüm öle duruyor evde. evet güzel ütülüyor. mis gibi yapıyor. ama genede vakit alıyor.
  • Paylaş
Kırışmayan kumaştan giysiler giymeyi tercih ettiğimden benim için tutmaz. :)
  • Paylaş
Bu iş tutabilir ancak. İş yerini yada mobil hizmetini uygun yerde kurmalısınız. Yani varoş mahallesinde tutmaz. Memurun ve üniversitenin  çok olduğu yerleri seçmek lazım.
  • Paylaş
Sonraki Soru
HESAP OLUŞTUR

İstatistikler

1390 Görüntülenme10 Takipçi12 Yanıt

Konu Başlıkları