Bilmek istediğin her şeye ulaş

2011 yılındaki altının yükselişi hakkında ne düşünüyorsunuz?

Bir ay sonra evleniyorum üzülsemmi sevinsemmi bilemedim :S

  • Paylaş
Altın uçuyor.
  • Paylaş
Bu işin altından birşey çıkacak ama dur bakayım.
  • Paylaş
Daha da yükseleceğini söylüyorlar evlenenlerin vay haline.:))
  • Paylaş
1

İori Yagami, ben evlenenler için olumlu olacağını düşünüyorum (: daha doğrusu öyle umut ediyorum :)

Mecburen yükseliyor, bakalım ne olacak... bence şimdi elden çıkarmak ve borsaya yavaştan girmek lazım altını olanlar için, dövizi olanlar da bozsun, bu dakikadan sonra pek kazandırmaz...
  • Paylaş
1

Isparta_cus, borsa da çok riskli derim,onun yerine bozdurup tek banko bir maça basılabilir :))

Şimdiye kadar neden evlenmedim diye dert yanıyorum..Bu saatten sonra kimse altında takmaz.:-))
  • Paylaş
2

alphan50, Sen evlenmeye bir karar ver güzelim bizim toplum altının gramına göre birşeyler takar.

Sevda Sayılar, sahte altınlar falan gelir hiç yoktan akraba arkadaşla aramız açılmasın:-))ben bekar kalayım:-))

Bence hepimizi çok kötü günler bekliyor . Acaba daha yükselir mi ki? Birazda biz yatırım yapsak mı?
  • Paylaş
1

Isparta_cus, yok yükselmez bence artık riske girme,

Yeni süreç yine başlıyor,bulanık su da balık avlamak :)
  • Paylaş
1
Ucuz zamanında yastık altına stok yapanlar şimdi misli misli yaşadı ne düşünücem : )
  • Paylaş
1

Sevgiseli, Çaktırma. :P ;)

Düşüşe geçti ya. :/
  • Paylaş
Sadece Temmuz ayından bu yana %30 kazandırdı ve sene sonuna dek 2300leri görmesi beklendiğinden bahsediliyor.
  • Paylaş
1

Sevgiseli, Bozdurma diyorsun yani? :)

Bir kaç ay içerisinde 200 leri geçeceği söyleniyor piyasalarda.
  • Paylaş
Para birimi eskiden altına endeksliydi, şimde değil. Peki neye endeksli ülkenin güvenilirliğine. E ülkennin güvenilirliliği düşerse nolur? Para değerini kaybeder.
Kaybederse ne olur?
İnsanlar yatırımlarını bir başka yere kaydırır.
Nereye?
Altına :)
Ekonımiler bozuldukça altın artar.
Ama spekülasyon dikkat.
  • Paylaş
Altın yükselirse üstün düşer böö :P tamam bidaha böyle espriler yapmıcam asdf
  • Paylaş
Altınları 1 ay sonra al.. O zaman düşüşe geçecek. .) Ondan sonra vah anam vah babam deme. .)

  • Paylaş
Altın 2012' ye kadar düşmez. 2012'de gelecek krizde de baya gerileyeceğini düşünüyorum ama.
  • Paylaş
1
2012 de malesef ekonomik kriz söylentileri var. Bi çok büyük firma bile büyüme rakamlarını geri çekti. Umarım olmaz ama olursa da biraz kötü olucak bizim adımıza. 
  • Paylaş
Kaçınılmaz bir durum. Fakat şunu merak ediyorum: Olur da altın dünyanın bir yerinde en kolay çıkabilecek şekilde keşfedilirse acaba ucuzlucak mı nihayetinde bir metal yani.
  • Paylaş
Yakında gerileme yaşanır. Amerika krizden bir çıksın...
  • Paylaş
2012 ye gelmeden çeyrekler 200 olucak ..
  • Paylaş
Bence 200'ü rahat geçer :D:D
  • Paylaş

yükselir mi, bilmem ama iniş için benim almamı beklediğini gördüm :) almam ile düşüşe geçmesi bir oldu bakalım ne olucak :)

  • Paylaş
Kuyumcu olan arkadaşım için hem mutluyum hem üzüntülü:) satış olduğunda herşey iyi güzel de birşey olmadığında borçlar da altın fiyatları üzerinden
  • Paylaş
Yastık altındaki altınları çıkarın efsanesini medyadan duyacağız demektir.
  • Paylaş
Bunun adına
  • Paylaş
Arap ülkelerindeki devrimlerden dolayı yükselen petrol fiyatları dolarıda dogru orantılı olarak yükseltmiştir. Altında dolar üzerinden hesaplandığı için bu duruma gelmiştir.
  • Paylaş
Bu beklenen bişe..beklenmeyen yükselişin bu kadar fazla olması,yani halimiz ne olcak dünya ekonomisi batıyor,sıkı durun....!!
  • Paylaş
Diğer parabirimlerinin kağıda nekadar yaklaştığının  kanıtıdır. Bir kısmı balon bir kısmı realitedir. Sert düşüşlere hazırlıklı olun.
  • Paylaş
Her zaman olduğu gibi altın güvenli yatırım aracı olarak devam edecektir. 2012 ortalarında 2500 doları görebilir
  • Paylaş
Abi bu devirde herşey isteğe göre artış veya düşüş gösteriyor, demek ki altına çok fazla rehabet var ki sürekli yükselişte eğer kimse satın almazsa eski günleri rahatlıkla döner, kriz bahane :)
  • Paylaş
Sonraki Soru
HESAP OLUŞTUR

İstatistikler

3260 Görüntülenme31 Takipçi30 Yanıt