Bilmek istediğin her şeye ulaş

Bir kızı vazgeçilmez yapan şey nedir?

kişiliği ve dürüstlüğü...
  • Paylaş
hayatta hiç kimse ve hiç birşey vazgeçilmez değildir...
  • Paylaş
o kızı vazgeçilmez sanan salak bir genç
  • Paylaş

İlk günki beyazlıkta kalması :) işte o kızdan vazgeçilmez

  • Paylaş

ten uyumu 

 ​

  • Paylaş
Henüz sevimemişsen vazgeçilmez gibi gelir.
  • Paylaş
1

Ali Akman, Ölümün olduğu yerde cinselliğin yaşı kaçtırki, Cinsellik biterde evliliği inşaa eden sevgi bitmez.

O varsa ben dahi herşeyin anlam bulduğu, o yoksa ben dahi hiç bir şeyin anlamı olmayan sevgisi beni hayatta tutan vazgeçilmez kalbimdir.
  • Paylaş
Hayata bakis acisi
  • Paylaş
Seni vazgeçilmez hissettirmesi.
  • Paylaş
AKIL
  • Paylaş
ne yaparsan yap yanında olması
  • Paylaş
1

Muhammed Şahin, ondan bile vazgeçiliyo... Vazgeçilmez bay veya bayan yoktur bence...

bu konuda yazdım mı bilmiyorum konulardaki bütün cevapları nie göremiiyoruzki :S
  • Paylaş
gerçekten onu seviyor olmam
  • Paylaş
kız yada erkek farketmez... kimse ne olursa olsun vazgeçilmez olamaz bence...
  • Paylaş
zekasına,güzelliğine,sadakatine,şefkatine ve mütevaziliğine hayran olduğun bi insan hayal et.Seni sen olduğun için seviyor sadece.kapiş?
  • Paylaş
o o kıza bakan kısıye gore degısır
  • Paylaş
vazgeçilmeyecek kız yoktur...
  • Paylaş
senin ona verdiğin değerden başka birşey değildir. kimden vazgeçilmez değil mi?
  • Paylaş
Söylenmez
  • Paylaş
onu gördügün zaman yüzünde beliren belli belirsiz tebessümdür.
  • Paylaş
Vazgeçilmeyecek insan yoktur..
  • Paylaş
vazgeçilmez diye bir şey yoktur.
  • Paylaş
Dürüstlüğü
  • Paylaş
kaçan kovalanır ilkesi
  • Paylaş
hiçkmse vazgeçilmez değildir..
  • Paylaş
chamacon burdan da yazıyım bittim :))
  • Paylaş
kız olması:)
  • Paylaş
nice bottly
  • Paylaş
onu vazgeçilmezmiş gibi hissettirmek.
  • Paylaş
Vazgeçilmez olduğunu düşünen o kızın ukalalığı olabilir.
  • Paylaş
Kişiliği. Sadece bir kızı değil herhangi bir insanı vazgeçilmez yapabilecek tek şey onun kişiliğinin güzelliğidir.
  • Paylaş
kimse vazgeçilmez değildir.
  • Paylaş
...
  • Paylaş
ar
  • Paylaş
kutsal kasesi
  • Paylaş
öyle bir kız yoktur
  • Paylaş
her kiza gore degisir bu....!
  • Paylaş
kiz yaslanip annen olmussa nasil vazgecersin ki .ana gibi yar olmaz en sevdigimiz kometyen cem yilmaz..dimi ama..
  • Paylaş
gözlerindeki bana verdiği huzur
  • Paylaş
bendeki hormonlar
  • Paylaş
hiç kimse yada hiç birşey vazgeçilmez değidir..sadece alışkanlıktır ve bir kişi onu heyecanlandıran yada hayatına yeni değerler katan biri yada birşey ile karşılaştığında eski 'alışkanlığından' vazgeçer..bu benim düşüncem..
  • Paylaş
Erkeğine destek verip O'na sahip çıkmasıdır.
  • Paylaş
saygını kazanması.
  • Paylaş
sadakatli vede güven verici olması..bu devirde oda geçmiyo ya..bazı erkeler hiç olmadık kızlardanda vazgeçemiyor..
  • Paylaş
yüzündeki ifade kişiye özel olan
  • Paylaş
Erkege hissettirdikleridir...
  • Paylaş
1

Metin Aktoy, süper tercüme

Onun için düşündüğüm fanteziler
  • Paylaş
SÖYLEYİN DE BİZ DE BİLELİM BEYLER :)
  • Paylaş
insanları vazgeçilmez yapan şey, olumluluk, nefes aldırmak ve huzur vermektir.
  • Paylaş
Bakışı bile olabilir. Duruşu. Asaleti...
  • Paylaş
GÖZLERİ ...
  • Paylaş
Bir erkeği vazgeçilmez yapan neyse o ? :)
  • Paylaş
insan olması :)
  • Paylaş
dırdırı olmaması :D
  • Paylaş
gönül kimi severse güzel odur, gercek sevgi vazgecilmez kılar
  • Paylaş
250 gram.
  • Paylaş
dürüstlüğü
  • Paylaş
Kızn vazgeçilmez ve zor olmasına onun ne kadar değerli oldu gösterr..
  • Paylaş
mütevaziliği.o yüzden hiçbiri vazgeçilmez değildir :)
  • Paylaş
güzelliği ve karizmasıdır. gerisi hikaye.
  • Paylaş
Dik ve  mağrur  durması  sağa  sola  sallandığı anda  cıvıklık başlar....
  • Paylaş
Kız olması yeter burası Türkiye
  • Paylaş
Senin onu "vazgeçilmez"  zannetmen.
  • Paylaş