Bilmek istediğin her şeye ulaş

Bir şehirde genelevlerin olması iyi midir kötü müdür?

iyidir,kimsenin başkasının cinsel hayatını sorgulama hakkı yoktur
  • Paylaş
geneleve giden adamdan ne vatana ne de millete hayır gelmez... kaldırsınlar diyecem öküzler bu seferde millete mi saldırsınlar diyolar...hayvana laf anlatmaya çalışyoz işte başka bişey değil....
  • Paylaş
İyidir sonuçta onlara giden bir kesimde var ve oralar olmasa ne yaparlar sizce?!.
  • Paylaş
hiç bişey yapamaz... düz dıvara tırmansın...
  • Paylaş
Çok basit ve yaygın bir mantık kullanarak orda çalışanların kendi anne,kız kardeş,teyze vs. olduğunu düşündükten sonra bu soruya yanıt vermelerini istiyorum kullanıcılardan.Yani kim bilebilir ki o insanların ne sebeple oraya düştüklerini?Diğer yandan uçkuruna sahip çıkamayan insanlar,bu tür genel evler olsa da olmasa da diğer insanları rahatsız ediyorlar zaten.Bu ona bir çözüm değil bence,zira hergün tecavüz taciz haberleri okuyoruz,dinliyoruz,görüyoruz...
  • Paylaş
genel ev olmassa olay sokaklara taşıyor bunun engellenmesi imkansız sokakta olmasından sa belirli bi alanda olması daha ii deilmidir?
  • Paylaş
kötüdür.
  • Paylaş
Son derece kötüdür. Hala yasal olanlar var değil mi? Yazıklar olsun bence devlete eğer yasalları varsa...
  • Paylaş
bide şu açıdan düşün o insanlar oyle yada boyle o mesleği yapıcak. yasal olan bi yerde sigortalı olarak yapıyorlar kötünün iyisi gibi.. devlet bunu engelleyemiyo o yuzden en azından kontrollu olmasını sağlıyor
  • Paylaş
Maalesef ben onu bir meslek olarak değil, toplumun diğer kesimlerinin yüzünde bir kara olarak görüyorum. insanların gitmesine de hayret ediyorum o yerlere... belki ben soyutum bu konuda ondandır.
  • Paylaş
iyidir, bazıları zıvandan çıkıp çoluk çocuga sarkıcağına orda işini görsün
  • Paylaş
iyidir, bazıları zıvandan çıkıp çoluk çocuga sarkıcağına orda işini görsün
  • Paylaş
O genelevde çalışan kızkardeşimse kötüdür, o geneleve gidip işini gören herif eğer o genelev olmasaydı bu ihtiyacını kızkardeşime tecavüz ederek halledecekse iyidir.. İki ucu boklu değenek yani.. Bazı konulara extern yaklaşmak gerekiyor... Tek perspektiften bakarak iyi veya kötü demek çok yavan kalır...
  • Paylaş
Sonraki Soru
HESAP OLUŞTUR

İstatistikler

1029 Görüntülenme9 Takipçi13 Yanıt

Konu Başlıkları