Bilmek istediğin her şeye ulaş
hayatın normal seyrine müdahale...
  • Paylaş
çeşitleri var, bazısı vücudun kimyasal yapısını değiştiriyor bazısı düşünce gücü ile alakalı, bazısı bilinçaltı ile ilgili. Sonuçta haksız kazançtır...
  • Paylaş
bi türlü anayamadım nasıl oluyo
  • Paylaş
neyini anlamadın işte, bir şey yedirip yapılan büyü, bazısında ayın bilmem kaçıncı halesinde bir insanın adını kağıda yazıp falan birşeyler söylüyon. Böyle saçma şeyler işte...
  • Paylaş
işte bende öle saçma şeylerin nasıl işe yaradığını anlamıyorum bi türlü hiç bir fiziksel etki olmadan birini etkiliyosun
  • Paylaş
Saçma derken okuduğum şeyler saçma idi. Bilmiyorum ben olduğuna inanıyorum ama işe yarayan büyüler nasıl yapılıyor bilmiyorum. Mesela bir şey duydum. Birisi başparmağını kullanarak böyle hologramik kübik biçimde bir görüntü oluşturup birtakım şeyleri görüyormuş. Şu var ki söyleyen şaka falan yapmıyordu ya da yalan söylediğini düşünmüyorum. Yani güvenebileceğim biriydi. Bu arada fiziksel etki derken metafiziksel şeylere inanmıyorsun galiba değil mi?
  • Paylaş
inanmıyor değil sadece pek bi bilgim olmadığından
  • Paylaş
Büyü ile ilgili bildiğim en kesin bilgi; BAKARA SURESİ: 102 Süleyman'ın mülk ve saltanatı konusunda onlar, şeytanların okuyup durduklarına uydular. Halbuki Süleyman küfre sapmamıştı. Ancak şeytanlar küfre sapmıştı; insanlara büyüyü öğretiyorlardı. Ve Babil'de Hârût ve Mârût adlı iki melek üzerine indirileni öğretiyorlardı. Oysaki o iki melek, "Biz bir imtihan aracıyız, sakın küfre sapma!" demedikçe hiç kimseye bir şey öğretmiyorlardı. İnsanlar onlardan erkekle eşinin arasını açacakları şeyi öğreniyorlardı. Ne var ki, onlar onunla Allah'ın izni olmadıkça hiç kimseye zarar veremezler. Onlar kendilerine zarar vereni, yarar vermeyeni öğreniyorlardı. Yemin olsun ki, onu satın alanın âhirette hiçbir nasibi olmayacağını açıkça bilmişlerdir. Öz benliklerini sattıkları şey ne kötüdür! Bir bilebilselerdi!
  • Paylaş
çok saolasın çok yararlı bi bilgi oldu
  • Paylaş
büyü işine bi bakam nedir nasıldır ne oluyo diyerekten denemeler yapmayı düşünüyodum :D vaz geçtim..
  • Paylaş