Bilmek istediğin her şeye ulaş

Dünya mutfağından sizin damak tadınıza uyan var mı?

Meksika mutfağını baharatlardan dolayı beğeniyorum
  • Paylaş
italyan, fransız, lübnan
  • Paylaş
yemekte zorlandıgım ende rulkelerden bı tanesı burnunda mandalla yemekmı yenır yaaaa
  • Paylaş
5

Sevda, :)))))haklısın, mısır da aynı:))

kasif, BAZI YERLERİNDE.HİNDİSTANIN HER YERİNDE.:-) BU ARADA TEDAVI VAKTI CIKMAM GEREKIYOR.SIZE KOLAY GELSIN.

Sevda, tekrar geçmiş olsun...

Özge Can Balaban, çok sağlıklı yemekler ama hindistan yemekleri... kokuları biraz ağır ama tadı güzel bence:)

kasif, agırmı*:-))))))ya nefes alamıyorum.

benim yok...iğğğğğk
  • Paylaş
boşnak mutfağı falandır heralde yine osmanlı kültüründen:D diğerlerinin bi kısmı iğrenç:D insan kıymayı açıp içine yumurta koyup bunu yiyebilir mi tiksindirici:D
  • Paylaş
hint mutfağı, baharatları çok güzel...
  • Paylaş
China Mutfagi Geneli Bitki Ve Saglikli Hafif Yemekler...
  • Paylaş
İtalyan mutfağıı ;))
  • Paylaş
italyan
  • Paylaş
TÜRK MUTFAĞI
  • Paylaş
olmasa ölmez miyim?
  • Paylaş
türk mutfağı var en çok uyan mutfak olarak
  • Paylaş
valla bir antakyalı olarak maalesef uygun bir mutfak yok!!balkan ülkelerine de gittim kafkaslara da..yurdumun çeşitli ülkelerine de..ama vardır mutlaka biryerlerde de keşfedemedik henuz!antakyaya özgü 44 çeşit yemek var..4 çeşit kebabımız var :) akdeniz -arap-türk kültürü karışımı bir yer burası:)
  • Paylaş
aslında çok şey denemedim ama baharat seven biri olarak birçoğu uyuyor gibime geldi...
  • Paylaş
çin mutfağı acılı ekşili çorba ukrayna mutfağı ananaslı tavuk fransız mutfağı doldurulmuş ördek. özbek pilavı arnavut böreği suriyenin tüm yemekleri saydıkça syasım geliyor :-))))
  • Paylaş
çoğu uyuyor ... japon yemekleri diyecektim hint yemeği geldi aklıma... ama ikiisde birbirinden o kadar farklı ki ... o zaman mutfak değil yemek seçiyorum sanırım :)
  • Paylaş
japon japon japon. bu saatte gözümde sushiler dönmeye başladı :(
  • Paylaş
Ege mutfağı.
  • Paylaş
meksikaaaaaaaaaa
  • Paylaş
rus salatası :)
  • Paylaş
italyan mutfağı olabilir
  • Paylaş
Hindistan
  • Paylaş
bu konu ile yakından ilgiliyim ve fransız mutfağı bana göre
  • Paylaş
hintmi:)) dünyada bizim mutfağımızın üzerine mutfak tanımam.
  • Paylaş
yav onlar köpek yemiyormuy du ne damak tadı ama
  • Paylaş
Hayir Kopek Etinden Ziyade Chin mutfagi sebze ve Deniz Urunlerinden Olusur. Kopek Ve Bocekte Yok Degil Ama Yemeyiz Olur :)
  • Paylaş
Japon, İtalyan, İspanyol, Meksika
  • Paylaş
çerkezlerin yemekleride güzel.
  • Paylaş
çin mutfağı
  • Paylaş
arap..
  • Paylaş
italyan ve meksika mutfakları fena değil
  • Paylaş
italyan mutfağı fena değil
  • Paylaş
Damak tadıma en çok uyan Türk mutfağı tabii ki ama Yunan mutfağı da hemen hemen aynı Ege ve İstanbul yemeklerine sahip olduğundan gayet iyi. İtalyanların makarna ve pizzaları ayrıca ispanyolların tatlıları, zeytin, peynir, şarap ve ekmekleri muhteşem.
  • Paylaş
valla baharatlı şeyleri ben seviyorum, et balık ürünlerini de, sonra ege mezeleri...
  • Paylaş
benim damak tadım dünyada yok :)
  • Paylaş
herseyı denerım ama bocek asla
  • Paylaş
Meksika ve hint mutfağı.
  • Paylaş
Hint ve meksika.
  • Paylaş
Türk mutfağının üstüne yok...
  • Paylaş
Gürcü, meksika, kısmen italyan, kısmen yunan ve balkan mutfağı ayrıca ispanyolların tatlıları, peynirleri, şarapları.
  • Paylaş
Sosları, pastaları, pizzaları.
  • Paylaş
Kesinlikle İtalyan.
  • Paylaş
Türk mutfağı harika, içinde asla yemediğim bir şey yoksa,damak tadıma uyuyorsa her ülkenin mutfağına açığım.
  • Paylaş
1

Sabin Ilkin, Bamya dışında her tat uyar