Bilmek istediğin her şeye ulaş

Dünyada en büyük sektörler sırasıyla silah, uyuşturucu,ilaç ve futbol imiş... Bu parçaları birleştirerek toplum hayatına entegre ettiğinizde size ne kadar korkunç geliyor?

kar para uyuşturucu sex silah ve organ mafyası
  • Paylaş
:) gerçekler... acı ama gerçekler...
  • Paylaş
en az yüzde 50si bizi ilgilendiriyor maalesef ...ve küresel sermaye bu şablonla şekilleniyor..ve halen birileri liberalizm diyor kapitalizm diyor...ahh ahhh
  • Paylaş
silahhh gerksiz ama sürekli büyüyen endüstri futbol hiç sevmem zaten bizim hocanın dediği gibi insanları bir tür uyutma taktiği bdp şok açıklamalar yapıyo akşamına derbi var hemen ertesi gün unutuluyo
  • Paylaş
1

Cem Deyupoğulları, hele 2000 li yıllarda gs fırtınası esnasında ne zaman bir galibiyet olsa, ertesi gün mutlaka bir zam haberi gelşiyor..yani hersey siyasete alet ediliyor..

Ben burdan şu yorumu çıkarırım: " Futboldan kara para aklıyorlar. Ayrıca bu akladıkları paralarla da uyuşturucu ve silah ticareti yapıyorlar." Ve bu bilgi doğru bir bilgidir.
  • Paylaş
1

Cem Deyupoğulları, eğer bhis oyunlarının içine mafyanın sızdığını biliyorsak, soylediğiniz iddialı bir bilgidir;neden olmasın?

Savaşlar olmasa toplumlar olmaz. Uyuşturucu ve ilaç; her derde deva.. Doktorlar tavsiye ediyor bir kere. .) Futbol; ee sektör kabul görüyor. Seveni çok. .) Peki sen ne yapıyorsun? .)
  • Paylaş
1

Cem Deyupoğulları, toplumlar,savaşlarla oalcaksa toplum olmasın zaten!bu sayede,milliyetçilik daha anlamsız ve gülünç olur en azından..hoş,şu an bile öyle!..uyuşturucunun her derde deva olacağını düşünmüyorum..öyle ki ilaçların da yüzde 90 ı uyuşturucu etkisinde..iyileştiri özelliğinden çok acı dindirici ve vucudun iyileştirilmesine zaman kazandıran ilaçlar..altenranif tıp gayet iyi işliyor..futbolun seveni çok değil;sevdirilmesi zorunlu kılınmış bi sektor!öyleki "iddia" dediğimiz oyunlarla resmi kumar niteliği taşıyan olgulara zemin hazırlamış bi sistem!yani devlet ,resmen kumar oynatıyor!!...ben futbol izliyorum..bazı ilaçları da kullanıyorum..bunlaradn başka yaptığım yok

Bunların içinde yaşamıyor muyuz?
  • Paylaş
bana komik geliyo
  • Paylaş
2 si uyutur biri yok eder biri doğru kullanılırsa bu diğer üçünü ekarte eder :))
  • Paylaş
3

Cem Deyupoğulları, o birini çıkaramadım :))ikilemde kaldım :)

Erdal, ilaç :D şimdi çok çok dolaylı bağladım diğer üçünü ekarte etmesine, hayal gücüme ve kimyaya güvenim işte :))

Cem Deyupoğulları, çünkü uyuşturucu da olaibirdi :) o yüzden hemen çıkaramadım..:)

dunyada her on kisiden birinde silah var onemli olan bir kisideki silahi almak deil diger dokuz kisiyi silahlandirmak :)))))))))
  • Paylaş
:D diğer dokuz kişiyi daha silahlandırmakla hangi sonuca varıcan say_truth ??
  • Paylaş
1
tabiki ssavaş erdal kardeş yunanistan batıyo hala almanya silah satıyo.ilaç endüstriside öyle aslında ilaçların çoğu faydasız domuz gribi aşısı mesela herkes bas bas bağırdı aşı milyonlar sattı cepler doldu bazılarını sonra dünya sağlık örgütü açıkladı domuz gribi diye bişey yokmuş zamanında elona virüsü vardı ne oldu sars vardı ne oldu kuş gribi var dı ne oldu hepsi ilaç satmak içindi sadece yalan hepsi
  • Paylaş
Sıralama yanlış olmuş. Birinci sektör ilaçtır.
  • Paylaş
1

Cem Deyupoğulları, yo sıralama doğru kardeş..

korkunç ötesi. dünya kendi kendini imha ediyo işte
  • Paylaş
Bunları nasıl birleştirip tam olarak hayatımın neresine entegre edicem?
  • Paylaş
Korkunç değil ki bunlar kıyamet alemetleri diyelim de gönül kalmasın herkesin kıyameti de kendisidir kopmasını beklemek mi gerek?
  • Paylaş
Sonraki Soru
HESAP OLUŞTUR

İstatistikler

1929 Görüntülenme15 Takipçi17 Yanıt