Bilmek istediğin her şeye ulaş

Herşeyi sevgilinde bulmak diye birşey var mıdır?

İnsan sürekli gelişen ve bu doğrultuda ihtiyaç yaratan bir varlık. Belki an için karşı tarafla bütünleşilebilir. Sonrasında iki tarafın gelişiminin paralel olup olmamasına bağlı kopma veya da bağlılık oluşabilir. Tabii, bunun için kendini tanıyan bireyler gerekli... Zor : )
  • Paylaş
Kesinlikle yoktur...
Hatta çoğunlukla istediğimiz özelliklere sahip olmadığı gibi, istemediğimiz bir sürü özelliği de ortaya çıkar ilişki ilerledikçe...
Ama yanlış anlaşılmasın, bu çift taraflıdır tek taraflı değil... Aynı ilişkideki kadın ve erkek için de geçerlidir. . .
  • Paylaş
saçmalığın daniskası...ben hiç bişey değilimki herşeyi onda bulayım...duygusal açıdan şöyle bişey var ilk başlarda hani cicili biciliyken ,bir toz bulutu iniyo insanın gözünün önüne rengi değişiyo tabi saatteki heycan hızına göre,görmüyo hani hiç bişey gözünüz o size ne derse duygusal açıdan doğru gibi geliyo sanki sizin bildikleirniz yanlış zamanla o toz bulutları yerlerine dağıldıkça kendinizi bulmaya başlıyosunuz...yani hani herşey ondaydı bütn doğrular ya değişiyo işte benliğinizi hatırlıyosunuz ve gerçekler ...!
  • Paylaş
herşeyi onda bulsa insanlar neden başkalarını hayal ederek sevişsinlerki?
  • Paylaş
var gibi gözükür ama bir süre sonra var gibi gözüküp aslında olmadığı anlaşılır...
  • Paylaş
insandan insana değişir herşeyin tanımı.bana göre herşeyi barındıran birinin olması mümkün değil. öyle görünüyorsa dahi bilmediğimiz birşey vardır.
  • Paylaş
ütopik.
  • Paylaş
yoktur.
  • Paylaş
yoktur
  • Paylaş
olur mu öyle şey....insan herşeyi onda buluyorum der ise bence kendisi bir hayli eksiktir.
  • Paylaş
niye insan herşeyde neyi istediğini tam biliyor muki onda olup olmadığını öğrensin??
  • Paylaş
kımse ne aradığını bılmıyo kı asıl karmasa ordan cıkıyo
  • Paylaş
kesınlıkle saçmalık hiç bir zaman tam olarak neyi aradıgımızı bilemeyecegimizi dusunuyorum(=
  • Paylaş
 Varsa bile, benim onda neyi ne kadar bulduğum kadar, bende ne bulduğuda önemlidir.
  • Paylaş
yukarıdaki arkadaşta ne buluyorsa, iki katı bende war.
  • Paylaş
 yoq öyle bi şiy yaaa , nerde kaldı o zmn birbirini tmm lama unsuru ve tüm parçaları oturmuş bir aşkk , eskidendi çok eskiden o adamlar ve kadınlar atlarına binip gittiler...
  • Paylaş
 ten uyumu ruh ikizi diye bişi vardır...
  • Paylaş
 Herşeyi onda bulamayacağını kabul etmek, onu olduğu gibi sevmek sadece var olduğu için bile mutlu olmak vardır. Beklentiler aşkı öldürüyor...
  • Paylaş
Nisan 2011

Gani

DJ2 puan

 sadece bir beklenti o,başka hiç birşey değil!
  • Paylaş
 herşeyi onda bulmayın zaten...
  • Paylaş
bence yoktur o sadece aşkın büyüsü o geçtikten sonra herşey daha farklı görülür
  • Paylaş
Var gibi görünür; zamanla olmadığı anlaşılır.
  • Paylaş
Olmaz mı? Onda kendini bulmak, bence her şeyi onda bulmak demek. Bence budur.
  • Paylaş
Her şeyi TİB'de bulabilirsiniz :))
  • Paylaş
Aşktan gözünüz başka bir şey görmüyorsa vardır... 
  • Paylaş
Bu söylem tatminkar değildir. Ama her nedense yalandan söyleyenler vardır.
  • Paylaş
Vardır. Ama o noktaya gelen azdır. Çünkü düşünmek, tecrübe etmek ve anlamak gerekir, o olgunluğa gelebilmek için... Ondandır ya içten bir şekilde yalnızca şairlerin ve yazarların bundan bahsetmesi...
  • Paylaş
Yoktur. Kendimizi teselli etme biçimidir.
  • Paylaş
Mümkansızdır.
  • Paylaş
Var olduğunu sanırız... Çünkü öyle isteriz...
  • Paylaş
Yoktur. Herkesin bi açığı vardır.
  • Paylaş
Her şeyi olmasa da, çoğu şeyi bulmak bile yeterli.
  • Paylaş
Neye inanırsak bizim için o geçerlidir. Eğer herşeyi onda bulduğumuza inanıyorsak evet herşeyi onda buluyoruzdur.
  • Paylaş
İnsanoğlunun doymak bilmeyen nefsi vardır. Bu nedenle de böyle birşey yoktur.
  • Paylaş
Yoktur
  • Paylaş
Vardır elbette
  • Paylaş
En doğru yaklaşım olur, tek kişinin bildiği ve karşısındakini de tanımasına fırsat vermeli.
  • Paylaş
Var işte google :) bu iğrenç ergen esprisini kullandığıma inanamıyorum tamam kabul akşamdan kalmayım :)
  • Paylaş
Ne kadar çok şey istediğine bağlı 
  • Paylaş
Vardır,olmaması lazımdır=)
  • Paylaş
Neye sevğili dediğine bağlı bence.
  • Paylaş
Sonraki Soru
HESAP OLUŞTUR

İstatistikler

4882 Görüntülenme51 Takipçi43 Yanıt