Bilmek istediğin her şeye ulaş

inploid'in ticari bir kaygısı var mıdır?

Elbette vardır. Zaten olmalıdır da :). Inploid soru cevap sistemiyle oluştuğundan sosyal bilinci geliştirmek amacıyla gelecekte hayır kurumlarıyla işbirliği yapabilir elbette. Basit bir örnek. Yani tüm kurgunun para kazanmak üzerine olduğunu sanmıyorum. Dragons' Den yarışmasına katılmaları ve yatırım almaları, kurucularının -en azından yatırımcılarının- ticari kaygıları olduğunu gösterir.
  • Paylaş
Ticari kaygılarını düşünmekten çok başarılarının devamını dilesek... Bilgi paylaşımını asosyalleştirmeden e-sosyal platformda birleştirmiş işte adamlar. (ne cümle ama :) )
  • Paylaş
olmasa red dragonda ne işleri var? dimi iyi bir hamle ile inploid büyüyecek gibi görünüyor...
  • Paylaş
150.000 tl ye 5 jüriyide ortak edindiler dün itibariyle.. Güzel bir gelecek bekliyor gibi.. Ama Adamlar duruşlarıyla konuşmalarıyla sunumlarıyla vizyonlarını belli ettiler yani..
  • Paylaş
Bundan sonra reklamlar başlayacaktır bilyoner.com reklamlarını görünce hiç şaşırmayın!
  • Paylaş
Bilyoner tarzı değil de biraz tutulduktan sonra kendi reklam ağını oluştururlar. Bu tarz projelerde klasik sitelerin aldığı reklamlara yer verilmez.
  • Paylaş
Bana göre ticari kaygı rekabeti ve beraberinde başarıyı getirir... .
  • Paylaş
4-5 ay kadar olur...
  • Paylaş
olmak zorundadır...
  • Paylaş
Tabii ki vardır, çünkü ticari kaygısı olmayan bir kuruluş yok olmaya mahkumdur. inploid ciddi rakipleri olan bir alanda ve bence en büyük kaygısı budur, bize düşen görevde kullanıcı olarak bu kuruluşu desteklemek ve net ortamında bizde varız demek.
  • Paylaş
illaki.çoğu insan yaptığı iş ne olursa olsun emek verir kafa yorar bi beklentileri olur.maddi manevi.özellikle yaşamak için en lazım olan şey para.buda bi ticeret neticede.ya tutmassa kaygısı var düşüncesindeyim.kimse canı sıkıldığı için bu gibi özellikle ciddi rakamlar yatırılan bi iş yapmaz...
  • Paylaş
Kaygılarını dün giderdiğine inanıyorum :D
  • Paylaş
tabi ki , ticari kaygısı var , ilerde facebook reklamlarına benzer reklamları görebilirsiniz kenarlarda ...
  • Paylaş
olmasa dragon den's türkiyeye katılmazlardı :D
  • Paylaş
adamlar dragons den deydi gecenlerde inploid projeleri bütün ejderleri ortak yaptı kendilerine
  • Paylaş
Mutlaka olacaktır. Sitenin devamlılığı için.​
  • Paylaş

Reklamın değerini veren giriş ve kulanım sıklığıdır.

Yüksel olduğu taktirde bir kaygı olmaz .

Ne zaman düşer o zaman kaygı başlar.​

  • Paylaş
olmasa dragon a çıkmazdı
  • Paylaş
eğer bir reklam varsa mutlaka kaygılıdır
  • Paylaş
Olmazsa bu sistemde varolamaz. Ya da gönüllü bir para babası bulacaklar, fonlanacaklar...
  • Paylaş
Siz bu tür sistemleri evde can sıkıntısı nedeniyle falan ortaya çıktığını sanıyor olmalısınız. :)) Kaç kişi çalışıyor burada belli değil.
  • Paylaş
Bence yoktur.Çünkü uzun vadede düşünülmüş ve planlanmış bir sitedir.
  • Paylaş
Olmaz olur mu? sonuçta ucunda para kazanmak için kurulmuş bir site ve randıman alınamaz ise kaygı duyulur :) yoksa ejderler neden para yatırsın :)
  • Paylaş
Olmalı ama nasıl para kazanacak henüz anlayamadım....
  • Paylaş
Önemli olan aranan olabilmek reklam peşinde koşmak değil reklam vermek isteyenler inploid için sıraya girip beklemesi gerekiyor. Bu kadar çok destek alan bir site şuan için bence reklam pazarına girmez çünkü henüz beta sürümünde ve hergün yenilikleri bizler sunmaktalar. Acele etmeyecekler bu konuda önemli olan ne zaman reklam almaya değil kimin reklamlarını alıp yayınlayacaklar en önemlisi bu
  • Paylaş
2

Semih Muyaoğlu, Bu konuda çok haklısın. Hep söylediğim bir şey vardır "Para kazanmak kolaydır, önemli olan marka olabilmek. Ve Marka olmayı başardığınızda para zaten kendiliğinden gelecektir..." - şahsıma münhasır bir düşüncedir. alıntı yapılabilir :) -

Ünsüz Düşünür, Alıntı yapmadan hemen yorumumu yapayım o zaman :)
Marka olabilmek için çok çalısırsın sonrasında zaten kazanç kendiliğinden gelir dediğiniz gibi marka olabilmek herşeyden önce gelmeli...

Sonraki Soru
HESAP OLUŞTUR

İstatistikler

2714 Görüntülenme27 Takipçi25 Yanıt

Konu Başlıkları