Bilmek istediğin her şeye ulaş

İnsan evlendikten sonra eşine aşık değil de, sadece acıdığını ve çok iyi bir insan olduğu için onu seçtiğini anlarsa ne yapmalı?

türk filmi senaryosu gibi olmuş bu soru )
  • Paylaş
böyle bi durumdamısın?
  • Paylaş
aşık olupta kötü olacagına, aşık olmayıpta iyi olsun daha iyi
  • Paylaş
acımaya ve çok iyi bir insan olduğunu düşünmeye devam etmeli
  • Paylaş
çok zor bir durum. bilemedim valla.
  • Paylaş
çaktırmadan devam etmeli
  • Paylaş
of ayrılmalı acınası bı ınsan olmayı kımse haketmıyor
  • Paylaş
eğer çocukları varsa sevdirmeye çalışmalı yoksa zamana bıraksın gitsin
  • Paylaş
her ilişki kendini tatmin ettikten sonra başkasını mutlu etmek üzerine kurlrudur. seni mutlu etmeyen bir ilişki karşı tarafıda edemez.
  • Paylaş
artık ruhuyla onu sevdiğini idrak edip ona bir zarar gelse kendisinin incineceğini anlayıp aslında onu ne kadar çok sevdiğini fark ederek derhal yanına sokulup aşkım nasılsın demeli.... bence siz zaten aşıksınız ama tuhaf düşünceler beyninizi kurcalıyor.... temiz bir zihinle tekrar düşünmeye ne dersiniz....
  • Paylaş
evlenirken aşk değilde ne yaşadığını zannediyordun peki?
  • Paylaş
ne biçim soru bu ya:))) romanlardan fırlamış gibi. niye evlendiğin insana acıyasın ki! sevmezsen evlenmezsin.cık cık cık böyle düşünüp de milletin ahlakını bozmamalıyız:D
  • Paylaş
koşullara göre hareket edilebilir tak diye ayrılmalı denilemez
  • Paylaş
kendini intihar etmeli =))
  • Paylaş
Boşamalı...
  • Paylaş
Aşık olmayı denemeyi veya gerçek aşkı bulması gerekteğini isterdim
  • Paylaş
kendine ve karşısındakine daha fazla zarar vermeden,yol yakınken evliliği sona erdirmeli.. Aşık olmadığın bir insanla birlikte olmak hem kendine hemde karşındakine ciddi zararlar verebilir..
  • Paylaş
mutlu mesut hayatına devam etmeli bırakmalı felsefeyi
  • Paylaş
böyle bişey mümkün, yapılması gerekeni ise kestirmek zor...
  • Paylaş
evlilik de çoğu zaman aşk aranmıo ki şaşılcak bir durum değil ama acıma konusu sakat yani bu sanırım senin etrafında karşılaştığın bir durum biraz daha açarmısın acıma konusu nedir.
  • Paylaş
yapacak bir şey yok,Tiyatro sanatını geliştirmeye kaldığı yerden devam etmeli
  • Paylaş
bu çok kötü bir durum olsa gerek. :(
  • Paylaş
devam etmeli yapacak bir şey yok......... acımaya devam etmeli.........
  • Paylaş
ya kim acıdığı için biriyle evlenirki anlayamadım
  • Paylaş
Hemen bu işi sonlandırmalı bence. Ya eşine aşık olmalı, ya da.....
  • Paylaş
SEN ZATEN KENDİNİ KURTARICI OLARAK GÖRDÜĞÜN VE ONA İYİLİK YAPMAK İSTEDİĞİN İCİN ONUNLA EVLLENDİN. SORUN ŞU NE ZAMANDIR ONUNLA BİRLİKTE OLDUĞUN İÇİN KENDİNE ACIYOR VE KİMİN SENİ KURTARMASINI İSTİYORSUN.
  • Paylaş
esine caktırmamalı..
  • Paylaş
Ne istediğini bilmeli önce.
  • Paylaş
onu sevmeye çaLışaşabiLir..
  • Paylaş
Fazla duyarlı olan insanlar bu hataya hep düşüyor maalesef.
  • Paylaş
Sonraki Soru
HESAP OLUŞTUR

İstatistikler

2143 Görüntülenme32 Takipçi30 Yanıt

Konu Başlıkları