Bilmek istediğin her şeye ulaş

İnsan ne zaman kazanır?

kaybedecek bir şeyi kalmadıgı zaman..
  • Paylaş
kaybedere cevap verdıgım ıcın kendımı kınıyorum su anda hep bı ılerı ıkı gerı mı yapcan sen ona gore bılelımde
  • Paylaş
çalışmakla, dürüst olmakla, pes etmemekle birde bunun yanında, şans olması lazım tabiii..
  • Paylaş
Ne kazanmak istediğini bildiği zaman, her an kazanması işten bile değildir... :)
  • Paylaş
sayısal lotodan 6 yı bulduğu an kazanmıştır....
  • Paylaş
isteğine ulaştığı zaman..
  • Paylaş
önemli olan kazanmak değil kazandırmaktır...
  • Paylaş
insan her soluk alışverişinde kazanır içine cektigin her hava tanesi senin bu dünyada bi varlıgın oldugun anlamına geliyo demekki farkında degilken yasam savasını kazandıgımımızı unutmamalıyız
  • Paylaş
Kaybetme korkusunu yendiği zaman...
  • Paylaş
Kaybetme korkusunu yendiği zaman...
  • Paylaş
dürüstlükle aklını kullandığı zaman...
  • Paylaş
İnsan alırken kazanır.
  • Paylaş
Öğrendiğinde kazanır.
  • Paylaş
emek, çaba, sabır ve alın teri döktüğünde kazanır
  • Paylaş
2

Bosch Wear, Üzülerek söylüyorum, bu kocaman bir yalan aslında.

Sny Ela, bu topluma göre yalan tabi ki, ama sen maneviyat olarak kazandıını bilirsin... Neyi, nasıl algıladığın önemli...

azmettiğinDe...
  • Paylaş
üşengeç olmadığı her zaman kazanır.
  • Paylaş
bir şeyler kazandığını farkettiğinde
  • Paylaş
Kaybetmediginde
  • Paylaş
doğdugunda kazanır...
  • Paylaş
Soru saçma
  • Paylaş
doğdugunda neyi kazanır diyosanız ölümü ;)
  • Paylaş
 kaybettiğini anladığı zaman.bide karşı tarafın kaybettiğini gördüğünü zaman.
  • Paylaş
 mutlu olabildiği zaman
  • Paylaş
Kaybedecek birşeyi kalmadığında.
  • Paylaş
Kazanmanın ne kadar güzel bişey olduğunu fakat kazanırken başkalarının gururunu  ve haysiyetini ezmemesi öğrendiği zaman gerçekten birşeyler kazanmış demektir
  • Paylaş
 zamanı beklemeyi bıraktığında
  • Paylaş
Sonraki Soru
HESAP OLUŞTUR

İstatistikler

2330 Görüntülenme14 Takipçi26 Yanıt

Konu Başlıkları