Bilmek istediğin her şeye ulaş

İnternet veya Televizyon. Birini seçmeniz gerekirse hangisi olurdu?

internet
  • Paylaş
internet... reklam da yok...:)))
  • Paylaş
internet...
  • Paylaş
internet tabiki..çünkü her türlü iletişim aracını sunar bize..yani evrensel kümedir internet :)
  • Paylaş
internet
  • Paylaş
artik ikisi bir arada :)
  • Paylaş
internet
  • Paylaş
İnternet.
  • Paylaş
tabiki internet tv de size sunulanı yersiniz internette yemek istediğinizi : )
  • Paylaş
ınternet
  • Paylaş
internet
  • Paylaş
tabi ki internet. tv de olmayan ve kendimin seçtiği dizi ve filmleri de izleyebiliyorum reklamsız :) yani internetin içinde kendi tv programını bile yapabilirsiniz.
  • Paylaş
internet tabii ki, ama şu anda tv'de arka planda açık :)
  • Paylaş
 tum yorumlara katılıyorum internet tabiiiiiiiii :)
  • Paylaş
 İnternet :)) ama seçtik bari 100 Mbps olsun minimum :D :P
  • Paylaş
 internet
  • Paylaş
 seçmeyi sewmem -_-
  • Paylaş
 internet 
  • Paylaş
 internet sizi sosyalleşme çabasında asosyal "objelere" çeviriyor ve siz içinde buluduğunuz gafletin dahi farkında değilsiniz.

not: ben farkındayım da noluyo.. hiç
  • Paylaş
 televizyon asosyalden sosyal mi yapıyor? 
  • Paylaş
 ben öyle bişey söylemedim.
internet bağımlılığımıza yaptığım bi çağrışımı, beni ille de bi "taraf" yapmak uğruna yanlış kullanmamalısın bence...
  • Paylaş
 internet çoğu kişi için; gerçekte düşündüklerini gerçek hayatta karşı tarafa iletemeyekleri halde kendilerini rahat hissettikleri bir ortamdır aslında. sosyalleştirmez aksine asosyal yapar çünkü internet ortamının rahatlığına kendini kaptıran herkes umduğunu bulamadığı gerçek hayattan bir okadar uzaklaşır, kopar. sizin sosyalleşmenizi değerlendircek olsak feysbuktaki arkadaş sayınızla bunu yapamayız. sosyallik, içindeki enejinin kendini karşı tarafa aktarma çabasıdır. bu enerji de nitekim analogdur, dijital evrene geçiş yapamaz!
  • Paylaş
 sms'lerle "konuşan" gençler, sokakta arkadaşlarıyla top oynamak duruken bilgisayarında "adam öldüren" çocuklar, hayatında tek bir kıza açılamamış fakat sohbet sitelerinde ağıza alınmıycak kelimelerle sarkıntılık yapan erkekler, babasının korkusundan evdeyken sinen fakat internet üzerinden teşhircilik yapan kızlar, internette tanıştığı ne olduğu belirsiz insanlara kanıp ailesini yıkan aptalların yaptıkları...

tüm bunlar senin sosyalleşme kavramına o kadar uygun ki... ben burda susarım ve seni ütopik sosyalleşme mantığın içerisinde yalnız bırakırım..

iyi günler;)
  • Paylaş
 bu söyleminde hak veriyorum sana:)
  • Paylaş
radyo
  • Paylaş
internet, zira internet üzerinden TV'de mümkün.
  • Paylaş
Bu soru saçma geldi bana
  • Paylaş
1

Sevgiseli, Nesi saçma? Tercihinizi soruyor.

İnternet :) onun üzerinden televizyon izleyebilirim :)
  • Paylaş
Sonraki Soru
HESAP OLUŞTUR

İstatistikler

2381 Görüntülenme30 Takipçi31 Yanıt