Bilmek istediğin her şeye ulaş

Kıskanç mısınız? (eş, dost, arkadaş, sevgili)

Volkan konak mimoza çiçeğinde derya "elimde değil gülüm,elimde değil sevgilim,seni kıskanıyorum,beni affet,beni affet"yapacak bir şey yok damarımızda var..:)
  • Paylaş
Ben eşimi-sevgilimi-erkek yada kız arkadaşımı kıskanmıyorum diyenlere ne saçmalıyor bu salaklar, diyecek kadar kıskancım.
  • Paylaş
Dip not: güven veya güvensizlik meselesi değildir kıskançlık. paylaşmak yada paylaşmamak ile alakalıdır. istediğiniz kadar eşinize sevgilinize erkek-yada kız arkadaşınıza güvenin, densizin bir sokulmaya yada tav etmeye kalktığında kızar kıskanırsınız.
  • Paylaş
eş ve sevgiliye karşı çok, dosta karşı normal, arkadaşa karşı hiç. çünkü arkadaşıma karşı kıskanç olursam, onun sosyal çevresinden faydalanarak sosyalitemi arttıramam.
  • Paylaş
hiçççç mi hiçççç kıskanmam ilginçtir :))
  • Paylaş
güven varsa kıskançlık olmaz
  • Paylaş
ben güveniyom :D
  • Paylaş
sen bence güvenden ziyade umursamıyon gibi geliyor bana daha çok, kendini umursuyon gibi duruyor :)
  • Paylaş
12

Erdal, yok canm daha neler :D bu arada bravooo devrik cümlede level atladın bu cümlenle :D

Sevgiseli, Shakespeare'im ben ;)

Erdal, Yeter ki sonu iyi bitsin diye bir oyunu vardır ben okudum bayıldım :)

Erdal, öneririm pek bilinmez ama oku :))

Sevgiseli, baktım netten kitabı varmış nette olsaydı birkaç tirad okurdum yoksa kitap okuyamıyorum :)

Erdal, :D güven bana

Sevgiseli, bak tanrı yok söylemleri varsa içinde bilmiyom yani senin tavsiye edeceğin kitaptan pek helallik çıkmaz :)

Erdal, shakespeare :D ve tanırısızlık mantıklı geliyo mu ? :D

Sevgiseli, senden aksi çıkmıyor da genelde :)

Erdal, genelde doğrular cıkıyo o yüzden insanlar pek hoş bakmıyo, bide doğrular genel kanının aksını ıspatlıyacak şekilde olunca daha bir kotu oluyo. :))))

Sevgiseli, sen yanlışlarına inanmaya devam et köprüde görüşürüz :)

Erdal, boşwer Shakespeare'i biyoloji oku :))

domuz eti yemediğimden felaket kıskanırım:)
  • Paylaş
Güven eksikliğinize domuzcukları alet etmeyin :D
  • Paylaş
ben alet etmiyorum ki.Halk arasındaki söylentiden yola çıktım
  • Paylaş
yanlış yoldasınız hiç çıkmayın bence :)
  • Paylaş
:ı ???
  • Paylaş
"söylentiden yola çıktım" dediniz ya bende yanlış bir inanışın yolundan sizde gitmeyin diyorum :)
  • Paylaş
tamam gitmem
  • Paylaş
aferin :)
  • Paylaş
Kıskançlığın güvenle bir ilgisi yok bence.. Ne kadar umursadığın ve sevdiğinle ilgili.
  • Paylaş
Bir insana gerçekten güveniyorsan 3. şahıslar tarafından ne yapılırsa yapılsın tepki vermeyeceğini bilirsin. O yüzden kıskanmana gerek kalmaz. Kıskanıyorsan o insan sana o güveni vermiyor yada kendini yetersiz hissettirip kendine olan güvenini kırıyor demektir. Tamamen güven problemi. Psikologlar da böyle açıklıyor :)
  • Paylaş
11

Serdaltamur, Kıskançlık aşırısı hariç kötü birşeymidir?belki sevgini gösterme biçimi olabilirmi?

Sevgiseli, Olamaz çünkü insan güvendiği şeyi kıskanmaz

Serdaltamur, Bu kadar kesin diyosun :) Peki erkek arkadaşına çok güveniyosun ve haftada 2 veya 3 kere işyerinden kız arkadaşlarıyla dışarı çıkıyo ve bunuda sana telefonla arayıp söylüyo yinede kararın kesinmi ben ona güveniyorum kıskanmam diyebilirmisin?

Sevgiseli, benim sevgilim beni bırakıp işyerinden kızlarla haftada 2-3 kez dışarı çıkmaz

Serdaltamur, :)))) insanlar sosyal yaratıklarıdır biliyorsun...

Sevgiseli, ben çıkmasın demiyorum ki beni bırakıp çıkamaz diyorum :)

Serdaltamur, seni yanına almadan çıkarsa ne olur???sen çıkmaz hatta çıkamaz dediğin için ısrar ediyorum lütfen kızma.:))

Sevgiseli, bir kere bir ilşki yaşayıp haftada 2-3 kez bana ayıracağı zamanı başkalarına ayırıyorsa işte kapı işte sapı olur... :)

Serdaltamur, Başka sorum yok sayın hakim :))

Sevgiseli, sanık değilim ben :P

Begüm, sevgiseli, sevgiline karşı güven noksanlığın var gibi... şöyle: "haftada 2-3 kere kız arkadaşlarıyla çıkmasına" -çıkabilir, ben güveniyorum, arkadaşlar demen gerekmez miydi?aslında burda güzelce de arayıp ben "böyle böyle ark. larla yemekteyim" demesi bile güven sağlayan bir unsur,saklı birşeyin olmaması..tabi benim başıma gelse " nerdesiniz.. aa benimde karnım açıkmıştı" derdim herhalde; boş bırakmaya gelmez..;)

Hayır çevremdekilerin sürekli çok rahatsın demesi sonucu çok kafa yordum hatalı mamülmüyüm. neden hiç birşeyi kıskanmıyorum imrenmiyorum kafama takmıyorum diye ama baktım en iyisi böyle =)
  • Paylaş
Güven(hem kendine hem karşındakine)+ilgi+sadakat+sevgi varsa kıskançlık olmaz endişe,tereddütler,acaba lar(karşındakinin)sadakatinden şüphe duyuluyorsa %2000 kıskaçlık vardır şüphelerinin aksi kanıtlanmadıkça da büyümeye devam eden bir duygu olur! (kaçınılmaz son) : kavga!!
  • Paylaş
Evet ya maalesef.
  • Paylaş
Aşık olduğum kişiyi kıskanırım doğal bir duygu olduğunu düşünüyorum abartmamak şartıyla
  • Paylaş
Dost ve arkadaşlarımı kıskanmıyorum ama eşimi kıskanırım.
  • Paylaş
Mutlaka birazcıkta olsa kıskanıyorumdur herhalde..ama bu rahatsız edici tarzda değil,hatta şakaya vurup lafta çarptırırım. bu karşı tarafın hoşuna gider bile.kıskanıldığını hissetmek..Ama gecen gün bir şey oldu. kutuplarımız uymadığı hemcinsim bir akrabamın yaptığı bir şey, söz bile yetiyo..içimde böyle "dayanamamak aman da aman" diyesim geliyor,bu kıskançlık mıdır? Hiç böyle olmamıştım, ama o dokunuyor bana
  • Paylaş
3

Cem Deyupoğulları, evet kıskançlıktır :))

Begüm, yaa değil..;)

Hepsine gider hepsini kıskanırım.
  • Paylaş