Bilmek istediğin her şeye ulaş

Memleketimden kar manzaraları nasıl?

bizde çok az var ya
  • Paylaş
eski karlar yok.. :p
  • Paylaş
karı severim :)))))
  • Paylaş
İzmir Bornova'ya bile atıştırdı bugün, çok soğuuuukk
  • Paylaş
valla kuzen -15 oldu bugun dondu kulaklarim burnum.
  • Paylaş
nere ora ya - 15
  • Paylaş
toronto williem tell
  • Paylaş
ankarada yağan kar az yağdı ve hemen eridi ama etkileri yolda araba kullananları vurdu.
  • Paylaş
istanbulda pek yok
  • Paylaş
çok kötü. şuan elim donuyor mesela
  • Paylaş
kar yok ya yağsada biraz dinlensem
  • Paylaş
kar mı o da nedir o da nedir? :)
  • Paylaş
Hani böyle beyaz... kışın yağar... :))
  • Paylaş
burada kışın sulu sulu bir şeyler yağıyor hiç görmedim beyaz yağan bir şey :P
  • Paylaş
o da kötü bence kartopu oynamadan , kardan adam yapmadan, leğenboard yapmadan, karın üstüne yatıp kelebek yapmadan büyümüşsün
  • Paylaş
Ankaraya teyzeme gttiğimde görüyordum ama o da nadir :) Akdeniz iklimi olunca öyle oluyor. Yıllar önce çocukken kar yağmıştı yere düşerken erimişti insanları görmen lazımdı :)
  • Paylaş
Antalya'da mı yaşıyorsun ? :)
  • Paylaş
4

Sevgiseli, yumurta pişiriyorlardı yıllar önce yazın Adana asfaltında tvde:)

Ne Mutlu Türküm Diyene, hiç deme yaa buharlar çıkıyor :/ yazın dışarı çıkılmıyor zaten.. Yumurta ne demek kurufasulye bile pişer :P

Sevgiseli, başka yere taşınmayı düşünmüyor musunuz :)

Avcılar şu an donuyo. Kar yeni tumaya başladı ama rüzgar insana yolunu şaşırtıyo :)
  • Paylaş
Burada 30 cm. olmuştur kar boyu.
  • Paylaş
Ankara' nın  son 5 yılın en etkili kar yağışı oldu..ilk gün (salı) problemler yaşadık iş dönüşü eve 9 da geldik,düştük,kaydık,donduk...ama herşeye rağmen KAR süpper bir şey.gece bile çıkıp kar oynuyoruz..İzmirli olarak kara hasret memleketlerin insanları asla şikayetçi olmaz..bende öyle;)
  • Paylaş
Kardanadam da yaptınız mı ? :) Ben hala yapamadım
  • Paylaş
çocuklar kardan kadın yaptılar ama-ayrıntılarını unutmadan-,sayılır mı?...:)
  • Paylaş
Çocukların cinsiyeti erkekse sorun teşkil edebilir :)
  • Paylaş
:)erkek,biri 5 diğeri, 3 yaşında....cinsiyet ayrımının farkına varıyorlar..;)
  • Paylaş
Oy maşallah öpüyorum buradan onları :) normalde cinsiyet ayrımı 6 yaşta olur ama onlar biraz erken başlamışlar :)
  • Paylaş
1

Begüm, :) şimdiki çocuklar bir başka.....;)