Bilmek istediğin her şeye ulaş

Neden bir erkek ile bir kız asla en iyi arkadaş olamaz?

aslında olduğu durumlar var ancak kızın hayatına esas oğlan girince geride ne kız ne erkek arkadaş kalabiliyor...tam tersi de geçerli..
  • Paylaş
Erkeklerin asla bir kız arkadaşa ihtiyacı yoktur, onların yakınında zaten yeterince hemcins arkadaşı mevcuttur. Kızlar ise genellikle birbirleriyle uzun süreli ilişkiler kuramazlar ve kendilerini anladığını düşündükleri erkeklerle dost ilişkileri kurmaya çalışırlar. Çok ta kolay olur ilk başlarda, ancak uzun vadede görülür ki erkeğin bakış açısı çok daha farklıdır ve aslında kız bir arkadaşa duyacağı gereksinim, bir kızın herhangi bir arkadaşa duyduğu gereksinimden çok çok azdır. Bu durumda aralarındaki münasebet ya arkadaşlık ilişkisinden çıkar ve başka bir konuma dağılır, ya da ; aralarındaki münasebet erkeğin erkek arkadaşlarıyla olan ilişkilerine kıyasla gittikçe sıkıcı bir hal alır ve ister istemez arkadaşlık bozulur...
  • Paylaş
olur ama içlerinden birinin tipinin kötü olması lazım böylece bir arada olma ihtimalleri olmaz
  • Paylaş
Benim şu andaki en yakın arkadaşım bir erkek :)
  • Paylaş
en iyi arkadaş anlamında,görüş -fikir alışverişinde bulunduğumuz,takara makara sohbet vs yaptığım pek çok kız/bayan arkadaşım vardır şahsen...olamaz diye bi şey yok ,maksat niyetler ard olmasın ve akıllar bacak arasında odaklanmış olmasın derim...
  • Paylaş
bunu sertab çok güzel sölemiş:ateşle barut ah yan yana durmaz
  • Paylaş
olur
  • Paylaş
kızın tipi kötüyse de olur :)
  • Paylaş
1
eğer ikisinin de sevgilisi yoksa 14 şubat vs. günlerde birlikte arkdaşca aldıkalrı alkol sonrası birbirlerine sararlar arkadaşlığın ilerisine gecerler. eğer sevgilileri varsa zaten en iyi arkadaşlığın gorevlerini yerine getiremediklerinden arkadaş olamazlar.
  • Paylaş
yanlışın var
  • Paylaş
En iyi arkadaş olmak, bütün sırları bilmek demektir. Bir kadın bir erkeğe asla bütün sırlarını anlatmaz. Kah utandıkları için, kah küçük düşecekleri için, kah eziyet olsun diye...
  • Paylaş
@RüzgarGülü, asla asla deme ;)
  • Paylaş
en ıyı arkadaslarım erkektır
  • Paylaş
Bnmde  erkek.Daha iyi olur hatta
  • Paylaş

nedenini bir bilsem anlam veremiyorum...

gay bir erkek arkadaş istiyorum sadece!

  • Paylaş
huh :))
  • Paylaş
 oluyor yaa kısa sürüyor sadece erkek arkadaşı olunca senle konuşmasını istemiyor falan filan.oda nedense 2günlük sazanın dediğini ciddiye alıyor
  • Paylaş
merveden bilgiyi almak daha hoş olur erkek arkadaşı çok olduğuna göre uzman o..
  • Paylaş
Yuhh yaa yazılanların yazırı aynı şey resmen. Olamazmış çünkü karşı cinslermiş yakınlaşırlarmış falan. Cidden yuh yani. Bu kadar mı bakamıyosunuz karşı cinse bir çeşit duygular olmadan. Illa bişeyler olması mı lazım. Çok saçma gerçekten.
  • Paylaş
 çokta guzel olur
  • Paylaş
 bence olur
  • Paylaş
hacı olur olur da ilerde yakınlaşma olması ihtimali de yüksektir. bi taraf bunu istemediğinde kötü olur yada iki tarafta ister fakat ayrılırlarsa da kötü olur.
  • Paylaş
neden olmasın olur ama bunu yapacakların oranı derseniz çok az olur zira doğa kanunları devreye girer
  • Paylaş
ateş ile barut cinsel dürtüler hemen akla gelir
  • Paylaş