Bilmek istediğin her şeye ulaş

Quantum bilgisayarları hala geliştiriliyor mu? Tasarım ve testleri ne aşamada?

Valla böyle bir soru sormayacaktım ama İnploid beni kışkırttı. Aslında yine de merak ediyorum quantum bilgisayarlarının akıbetini...Düzenle
Hala geliştiriliyor... Bebek adımları ile ilerleniyor... Henüz prorotip bile yok ortada ama ilerleyen zamanda bu tarz bilgisyarların geleceğine ışık tutacak teknolojik ve teorik gelişmelerin adımları atılıyor. Daha zaman var ama lineer değil logaritmik olacak bu gelişmeler. Aniden : ) ...
  • Paylaş
12

Şaman, Quantum zıplaması olacak diyorsun C: Bu fizikçileri hiç anlamıyorum adamlar hayat boyu sadece hayallerinde olan şeyleri araştırabiliyorlar, buna finansman da bulabiliyorlar... Neyse bakalım o kaçan ayna atomu nerede bulacaklar... Antimadde ürettiklerini de iddia ediyorlar ama o da var sayılmaz olmayan maddeden daha da az madde, düşünemiyorum bile, zaten gösteremiyorlardır da...

Şaman, Lineer, logaritmik değil şu anda gelişme asimptotik anlaşılan C:

Serkan Köse, Valla en son dün Stephen Hawking kara delik yok gri delik var dedi.. İşler karışıyor üstad :)..

Şaman, E adam yaşlandı onun gençliğinin siyah saçları artık gri oldu :)

Serkan Köse, :):):) bilim böyle bi şey işte.. :)

Şaman, Hep kandırdılar bizi, gökteki kara bir kısmın kara delik olduğunu yıllarca iddia ettiler... cık cık cık zaten güzelim plutomuzu da gezegenlikten çıkardılar. Bence bu abiler bütçeyi arttırmak için yıllarca bir şey bulamayınca deliğin rengini değiştiriyorlar, al sana 20 sene daha finansman :D

Serkan Köse, Abi adamın ağzından çıkan fizik, quantum teorisi hatta kanunu oluyo.. Borsa gibi mübarek :) Bilim borsası..

Şaman, Evrenin genişlediğini de o iddia etmemiş miydi?

İmplicit None, Sezar'ın hakkını Sezar'a vermeci geldi :)

Antimadde üretiliyor, hatta tıpta kullanılıyor (pozitron emisyon tomografisi). Parçacık fiziği deneylerinde de hep üretilir ama hemen madde çiftiyle etkileşip yok olur.

Hawking'in söylediği kara deliklerin kuantum mekaniksel incelenmesiyle ilgili. Einstein kuramıyla, yani klasik olarak incelendiğinde yine bildiğimiz kara delik. Hawking, kuantum mekaniğine inilirse madde çıkışı da olabilir diyor, grilik buradan kaynaklanıyor.

Evrenin genişlediğini Lamaitre ve Hubble bulmuştur. İddia eden kim derseniz, Einstein'ın kendisi değil ama Einstein'ın denklemleri diyebiliriz. Denklemlerdeki genişleyen evren çözümünü bastırmak için kozmolojik sabit eklemiştir, sonra "en büyük yanılgım" diyecektir bu sabite.

Serkan Köse, Hoşgeldi sefa geldi, güzel de oldu :)

Şaman, Bence de öyle oldu, sonunda fizik sorularına ilk elden yanıt alabileceğiz. :)

Sonraki Soru
HESAP OLUŞTUR

İstatistikler

198 Görüntülenme6 Takipçi1 Yanıt

Konu Başlıkları