Bilmek istediğin her şeye ulaş

Yalnızlıktan, git gide insanlardan uzaklaşmaktan zevk alır hale gelinir mi?

neden olmasın ki?
  • Paylaş
bilmem bi anormal bendim sanırım..
  • Paylaş
anormallik değil bu farklılık bence :)
  • Paylaş
kelimelere takılmayalım lütfen...anormallik farklılık marjinallik..üstünlük.. olabilir..ama zevk almanın yanında bazı kötü duygular da getiriyor..güvensizlik..kızgınlık...öfke...ben neden bu kadar salak mışım zamanında fln diye...insanlara kızıyorsun..senin gibi olamadıkları senin değer yargılarının iyi olduğunu bile bile senin gibi yapmadıkları yapamadıkları için..dürüst ve iyi olmak sanki çok zor bişeymiş gibi..aslında çok kolay...en iyisi uzak durmak..yalnız olup hergün içmek :D
  • Paylaş
bi kadeh rakı ve masanın üstüne tabaktan düşmüş bi kaç leblebi ile yalnız kalmak güzel olsa gerek :) denemeliyim bunu evet evet ...
  • Paylaş
yıpranmışlık yorgunluk ve bıkkınlık böyle bir çözüm getirebilir insanın aklına."hayalim 3 kelime oda şöyle evli mutlu çocuklu" demiş şair :) bunun dışında kim olabilirki yanında...
  • Paylaş
oho geç kalmışsın bile :)
  • Paylaş
güzel oldugu tecrübe ile sabittir diyosun yani :)
  • Paylaş
leblebi konusunda bişey diyemem...bana ve sindirim sistemime dokunuyor..ama onun yerine fıstık fındık la denenmiştir...Her gün işten sonra da okuldan gelinir..Yorgunluktan ölünür bitilir..hemen üste rahat bişeyler giyilir.Açılır 50 lik..konulur masaya..başlanılır düşünmeye..düşünürken içmeye...güzeldir..süperdir..mutlu olunur :D sonra hiç bişey olmamış gibi yatılır..uyanılır işe gidilir ...sanırım değişik bişey yok bundan başka :)
  • Paylaş
monotonluk maratonu bu olsa gerek :)
  • Paylaş
eskisine kıyasla bakılınca ciddi bi monotonluk maratonu...Evde durmuyordum zamanında :) geldiğimiz hallere bak :) bu nu yazarken aklıma bi soru geldi hemen paylaşıcam şimdi hehe :D
  • Paylaş
:D
  • Paylaş
Hemde nasıl...
  • Paylaş
gelenler var
  • Paylaş
Gelinmez ama hayat oraya götürür
  • Paylaş
depresyon durumlarında evet
  • Paylaş
İnsanlardan zarar görmüşsündür ki onlardan uzaklaşma ihtiyacı hissetmişsindir. Bunda da zevk alınacak bir şey yoktur.
  • Paylaş
Sanmıyorum.
  • Paylaş
Ben bir ay kaldım tek başıma hayatımın en fazla haz duyduğum zamanıdır (tassavufla ilgilenirseniz eğer)
  • Paylaş
Evet gelinir
  • Paylaş
Sonraki Soru
HESAP OLUŞTUR

İstatistikler

1578 Görüntülenme11 Takipçi20 Yanıt