Bilmek istediğin her şeye ulaş

Yaşanılan bir olayı daha önceden yaşamış gibi hissetme (dejavu) hakkında ne düşünüyorsun? Neden olur?

bu konu daha önce açılmıştı sanırım...
  • Paylaş
8

Şebnem Kahya, öyle mii görmemiştim :(

Abcd Efgh, hayırlısı diyorum o zman

Şebnem Kahya, ee kapatayım ozaman :)

Abcd Efgh, bırak kalsın boş ver...

Abcd Efgh, bak cevap geliyor taze taze kalsın boş ver

Şebnem Kahya, yaşasın yuppiii :P

Abcd Efgh, vaz geçtim sen sil sil...

Şebnem Kahya, ay evet siliyorum paralel evren ne yaa insan açıklar :D

Neden 5 ortağı da istediniz?Bence hata ettiniz..
  • Paylaş
4

Abcd Efgh, bence sinirleri bozuk rahatlamaya çalışıyor...

Şebnem Kahya, Adamlara sinirlenmiş, hırsını benden çıkarıyo :D

Paralel Evrenlerden Dolayı
  • Paylaş
1
Aslında zaman bir yanılsamadır. Kendi hayatını dünyaya gelmeden önce bilmektedir. Yaşadıkça hatırlıyordur. Ancak zaman zaman bazı şeyleri önceden hatırlar. Sonra yaşar. Benim inansığım bu, bilimsel açıklaması olan konular da var yani hepsi aynı değil. Ama benim başıma gelen bir olay 1,5 sene öncesinde gördüğüm bir rüyanın aynen gerçekleşmesiydi. Tabi bu defalarca başka şekillerde tekrarlandı. Tamamen bilimsel yaklaşmak her zaman doğru sonucu vermeyebilir.
  • Paylaş
4

Şebnem Kahya, Yadıkların için tşk ederim :) Ya ben de öle herşeye bilimsel bakmak istemiyorum... Doğa üstü düşünmek daha çekici geliyo :)

Abcd Efgh, :) bilimsel tabanı olanlar da var evet ama benim yaşadıklarım genelde aylar öncesinde gördüğüm ve aklımda kalan rüyalara ait şeylerdi. Senin de başına sık sık geliyor mu ama dediğim şekilde, olayı yaşarken değil...

Şebnem Kahya, Hayır hiç rüya olarak başıma gelmedi... ama o da ilginçmiş ürkütücüü :)

Abcd Efgh, hem de çok, bütün rüyalar gerçekleşecek mi diye insan korkuyor...

Ruh için zaman kavramı yoktur,bu nedenle yaşadığımız herşeye ruhumuz daha önceden tanıklık etmiş oluyor.Bi dejavu gerçekleştigi zmn onu daha önce yaşamışız hissi uyandırması bundan kaynaklanıyo.tabii düşüncem hiç bir bilimselliğe dayanmıyo
  • Paylaş
2

Şebnem Kahya, Yaşadığımız herşeye mi? ama herzaman hissetmiyoruz?

Mustafa Uyanık, ruh icin zaman kavramı olmaması herseye tanıklık etmiş olabilecegi fikrini guçlendiriyor.herzman hissetmememizin sebebi de onceden yasadıgımız herseyi hatırlayamamız gibi.

Bilimsel açıklama: dejavu zannedilen olay tamamen gözün yorulmasıyla alakalı. insen gözünü yorucu işlerle üğraştıktan sonra gördüğü sahneleri daha önceden yaşamış gibi hissediyor.bir olayın yaşanmasıyla daha önceden görüldüğü sanılması arasında geçen bi kaç snlik zamanda beyin olayı kaydediyor ve kişi olayı daha önceden yaşadığı yanılgısına düşüyor.
  • Paylaş
rüyalardaki yatay veya dikey yükselişten bahsederler bilimciler.buna katılıyorum.ruhun bedenden ayrılması.uykunun yarı ölüm hali olduğunu söylerler....
  • Paylaş
tamamen ruyalarda yasanılan benzer görüntülerin tekrarı..
  • Paylaş
Geçmişte yaşarken çok mutlu olduğumuz hafızamıza kazınan bir olayın benzerinin gerçekleşmesiyle olabilir belki..
  • Paylaş
Bir yerlerde sağ ve sol beyin arasında nanosaniyelik bir iletişim gecikmesi olduğunu; bu yüzden bir beynimizin bir tarafı olayı o an yaşarken diğerinin anı olarak görmesine neden olduğunu okumuştum.
  • Paylaş
valla bunu ben çok yaşıyorum hatta her seferinde rüyamda gördüm zannediyorum
  • Paylaş
Ona beynin anlık durması diyorlar sanırım.
  • Paylaş
sanırım herkezin düşündüğünü..yani: bana da oldu
  • Paylaş
Bana çok sık olur. Ama anlam vermeye çalışmıyorum artık. Üstelik ben olayın içinde iken daha öncede benzer bir durum olmuştu sanki devamında da şöyle olmuştu diye düşünürken olay aynen öyle sonuçlanıyor. Bilmem neden.
  • Paylaş
Sonraki Soru
HESAP OLUŞTUR

İstatistikler

1759 Görüntülenme14 Takipçi14 Yanıt

Konu Başlıkları