Bilmek istediğin her şeye ulaş

Emre Akyürek,

Gıda Mühendisi

26, İzmir...ama tızlık olmadan cücüğü sen fıtfıtlarsan o fırfırların hiçbir anlamı olmuyor ki...bir insan bir insan, iki insan very nice...A(-) ihtiyacı olan biri olduğunda iletişelim... https://twitter.com/vldrvzzk

Nisan 2015

Emre Akyürek bir yanıt verdi.

Game of Thrones, HIMYM, Friends, Seinfeld, Dexter, Breaking Bad bitti. Yabancı dizi olarak önerileriniz nelerdir?

KOMEDİ ve FARKLI
shameless
the last man on earth
blue mountain state
DİĞER
da vinci's demons
sherlockthe walking dead
house of cards
vikings
Mart 2015

Emre Akyürek bir yanıt verdi.

Ayçicek yağı kızartmada en fazla kaç kez kullanılmalıdır?

3 ya da 4 ü geçmemelidir. Kullanılan yağın nerde elde edildiğine göre değişir. Bu oran zeytinyağında 1 dir. Baz alınan nokta yağın dumanlanma noktasıdır.
Ocak 2015

Emre Akyürek bir yanıt verdi.

İnsanları anlamada 10 yöntem sayacak olsak ne söylerdiniz?

İnsanları değil de erkeğin adamlığını 2 şekilde anlarsınız. Birincisi para konusu, ikincisi kaba tabirle karı kız konusu.
Ocak 2015

Emre Akyürek bir yanıt verdi.

Çaydan, kahveden, çorbadan, bitki çayından aldığım su neden yeterli gelmiyor da, bir bardak su ancak susamışlığımı gideriyor?

Yeterli gelmemesinin nedeninin psikolojik olmasının yanında fiziksel de nedenleri vardır. Saydığınız içecekler zaten sıcak içilen hararet yapan içecekler. Sıcak bi su içerek susuzluğunu gidermeye çalıştığında gidermediğini farkedersin. Olay sıcaklıktan da kaynaklı. Kola falan içtiğinizde tekrar sonradan daha fazla susattığını görürsünüz metabolik olarak. Çorbadaki çaydaki suyun bileşimiyle sudaki suyun bileşimi aynı da olmadığı için vücuda normal su alındığında yeterlilik hissi veriyor.
Ocak 2015

Emre Akyürek bir yanıt verdi.

Domates meyve mi yoksa sebze midir?

Meyvedir o meyve, sebze olsa duramazsın.
Ocak 2015

Emre Akyürek bir yanıt verdi.

Okullarda zorunlu Osmanlıca dersinin getirilecek olmasının maksadı neler olabilir?

Benim düşüncem bu konuda Kur'an'a yaklaştırmak. Çünkü osmanlıca bilmek için arap alfabesini bilmek temel şeyleri öğrenmek gerekiyor. Osmanlıca sadece bir ara basamak yani. Ha tabiki de yan sebepleri de vardır illaki ama esas sebep bence budur.
Ocak 2015

Emre Akyürek bir yanıt verdi.

Yarın hayatınızdaki son gün olsa ne yapardınız?

Rüyamda 3 aylık versiyonunu gördüm bunun. O zaman da nasıl değerlendireceğimi bilmiyordum şimdi de. Kaldı 2 ay 25gün
Aralık 2014

Emre Akyürek bir yanıt verdi.

Yıllardır bolca emek verdiğimiz inploid'in soru ve yanıtları neye göre sildiğini bilmek istemez misiniz?

Gecen gun bı tartısma olarak actım ama kımse katılmadı sadece bır kısı o da aynı seyı merak edıyor. Biri de gelip yorumumu eksilemiş hatta: D varsa bı kural soylesınler ona gore yazalım, uyalım. Kafalarına gore bu yorum guzel orjınal vs dıye siliyolarsa orda bi sıkıntı var.yeni geldik, tasımızı tarağımızı toplayıp gitmesini de biliriz.
Aralık 2014

Emre Akyürek bir yanıt verdi.

Peynir neden tuzlu suda saklanır?

Tuz, mikrobiyolojik açıdan organizmaların üremesini baskılar ve de peynırın kurumaması ıcın ya da aşırı su cekmemesı ıcın tuzlu su kullanılır çözeltıyı dengede tutmak ıcın.peynır turlerının genelı tuzlu olduğu için de aroma katıcı olarak da kullanılır.
Aralık 2014

Emre Akyürek bir yanıt verdi.

inploid'de değişmesini veya gelişmesini düşündüğünüz şeyler nelerdir?

Yorumlarımız başlıklarımız neden siliniyor gerekce sunulması
bildirim seslerının daha belırgın olması
çok basit soru ıcerıklerının yuklenmemesı
gif yüklenebilmesi
oforum oyunları olup forum kullanıcılarıyla beraber oynanabilmesi

Not: yeni olduğum için belki olmasını istediklerimden olanlar olabilir. Saygılar.
Aralık 2014

Emre Akyürek bir yanıt verdi.

Kama Sutra hakkındaki düşünceleriniz nelerdir?

yatakta yapılan dövüş sanatıdır. Temelde savunma üzerine kuruludur.beyaz kuşakla başlar, siyah kuşakla öğreti tamamlanır.senseyleri kuşak takmaz.
Aralık 2014

Emre Akyürek bir yanıt verdi.

Açıkta kalan peynir neden sararır?

Oksijenle temas tepkimelerin devam etmesini sağlar olgunlaşma kurumaya çürümeye döner. Açıkta kalan peynir nemini kaybettiği için de kurumaya sararmaya başlar. Açıkta bırakılan kesilmiş bir elma gibi sararır maillard reaksiyonu etkisiyle. gıdalardaki enzimatik olmayan esmerlesme kaynaklarindan biridir. Gıdalardaki indirgen sekerlerin ortamdaki proteinlerin amino gruplarıyla sıcaklık altında reaksiyona girmesi ile gerceklesir. esas mantığı, ısı ile temas eden gıdaların proteinlerindeki amino gruplarının indirgenen şekerle yeni formasyonlar oluşturmasıdır. Kurumuş sararmış peynirlerinizi içi sut dolu bir kapa yerleştirin ve bekletin. Peynirlerinizin eskisi gibi yumuşak ve bembeyaz olduğunu göreceksiniz.
Aralık 2014

Emre Akyürek bir yanıt verdi.

Yoğurt neden uyku getirir?

yoğurtta bulunan laktik asit uyku getirir. Laktik asit bakterilerinin sütü yoğurt haline getirmesi sırasında meydana çıkardığı laktik asit, karaciğerdeki glikojenin kullanılması sonucu oluşan laktik asitle aynıdır. Karaciğerdeki glikojen ise aşırı tempolu işlerde, sportif faaliyetlerde veya enerji gerektiren yani yorulmamıza sebep olan işlerde salgılanır. Yorgunluktan sonra uyku gelmesi aslında laktik asitin eseridir. Bu sebeple yoğurt yendiğinde vücuda alınan ve kana karışan laktik asit uyku getirme etkisine sahiptir.
Aralık 2014

Emre Akyürek bir yanıt verdi.

Favori house tarzı şarkılarınız hangileridir?

Hocam açıyorum radyo fenomen i internetten. Şarkılar çalarken isimlerini görüyosun.kendi listeleri de var zaten. Ordan demolarını dinleyebiliyosun en bilindik yerlerini.ben öle seçiyorum. Baya bi arşivim var o yüzden el atamıyorum:)
Aralık 2014

Emre Akyürek bir yanıt verdi.

Üniversite öğrencilerinin hiç duymadığı tavsiyeler nelerdir?

Söylenenlerin haricinde iş ilanlarına bak, bölümünle ilgili hangi programlar sektörde kullanılıyor hangi eğitimler isteniliyor onları araştır ve eğitimlerini al.
Aralık 2014

Emre Akyürek bir yanıt verdi.

Masaüstü resmi olarak ne kullanıyorsunuz/kullanıyor musunuz?

İnsan olan ben değilim ama at olabilirim. Kafam öle en azından
Resim
Aralık 2014

Emre Akyürek bir yanıt verdi.

Sosyal medya bugüne dek en çok neyin suyunu çıkardı? İnternet'te görmekten bıktığınız şeyler nelerdir?

Selfie konusunda çok dolduğum bi zamandan. Diğer bıktığım şeylere hiç girmeyim

SELFİKTİRİNİZ GİDİNİZ EFENİM Bİ ZAHMET

SÖZÜM ORJİNALLERİNDEN DIŞARI

Türkiye’de fotoğrafçılığın gelişmesindeki en büyük etken kızlar, kızlarımız, bilhassa tumblr kızlarıdır. Zemin fonlu, köşegen pozlu, çenesiz kız fotoğraflarının her yanı bilfiil işgalinde bile, medeniyet bu kadar bayağılığa maruz kalmamıştı. Evvelce, selfie furyası başlamadan önce, genelini kızların oluşturduğu, deli gibi, lunatik gibi, fotoğraf çektiren kişilerin estetik görünmek gibi bir gayesi vardı. Maksat kendini en iyi biçimde pozlamaktı. Yani, insan olduğumuz düşünüldüğünde bu tatmin yahut pazarlama kabul edilebilirdi. Hem bunu yapabilmek için iyi bir makineye, vasat bir güzelliğe ihtiyaç vardı. Bunlar kolay bulunur şeyler mi? Artık herkesin akıllı telefonu var. Daha bir kaç sene öncesine kadar telefonu kafanın biraz üzerinde tutup yukarı bakarak fotoğrafını çekenler; ergen ya da emo gibi sıfatlara sahipti. Şimdi telefon biraz aşağıya inip bir de ön kamerayla kendi fotoğrafını çekersen adı selfie oluyo. Hatta onu bile tutturamayıp her fotoğrafa selfie diyenleri görür hale geldik. Resmen telefonun arkasında ki kamera ne yedim bakın, önündeki kamera nasılım bakın için kullanılıyor. Ego patlamasından gidecek bir sürü insan, üzülüyorum. "Takipçi veya arkadaşlarım benim her halimle ilgili. Ben de kendi reality show’umda baş rolü oynuyorum! ’’ Modern çağ narsizminin dibi.

Anı yaşamak yerine kayda geçirmek
, başkasına göstermek için.
Kendi bakışlarını başka bakışların onayına sunmak
.‘’Görünüyorum, o halde varım. ”

O kadar boku çıkarıldı ki hani adam bokuyla fotoğraf çekip altina ‘’bok selfiesi’’ dese sindirecek millet yani nasıl bi meretse. Bir zamanlar kadrajda olmayan o genç bugün başrole oynuyor. Estetik kaygıdan zaten bahsedemezken “hatıra olur” filan diyen de kalmadı, salt amaçları selfie çekmek, etiketleyip sosyal medyaya koymak ve murada ermek. İnsanlar anı ölümsüzleştirme derdiyle anı yaşayamaz oldu. Çok çekiyorsunuz gerçekten, yapmayın. Hele hele özellikle rica ediyorum artık selfieeeee, selfieeler, takılmacalar falan filan, biri selfie mi dedi, best selfie ever, uçak selfiesi, yemek selfiesi, at selfiesi, iş yerinde sap sapa selfie, denizi arkaya alıp selfie,ebemin . Mı ve ben selfie, genel olarak “… selfiesi” gibi şeyler yapmayın, hadi çektin belirtme bari. Nolur yapmayın lan. Karışık, çoook karışıııkkk, ortaya karışık, ordan burdan, öylesine, can sıkıntısı, tipsiz ben gibi albüm isimlerinden henüz kurtulamamışken etmeyin kendinize de bize de bunu. Çekmeyin demiyorum hobi olarak yine çekin ama bize de kaçacak yer bırakın Allah aşkına.

Masturbasyon yapmak gibi oldu iyice, kendi işini kendin görüyorsun. Selfiede de kendi fotonu kendin cekiyorsun, bazen 5-6 kişi yan yana gelip kendinizi çekiyorsunuz. O da ergenlikte arkadaşlarla evde toplanıp porno izleyip toplu masturbasyon yapmak gibi. Allah çektirmesin , elinize muhtaç kalmayın bırakın başkaları görsün işinizi..

Selfie, yalnızlıktır.

Yeni bir başlangıç için

007 selfie bırakma danışma hattı.

T. C. Sağlık Bakanlığı



Daha fazla göster

Benzer Kişiler